Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Interceptor #36 üzenetére

    "Áruld már el ha nem tolják a Coddal akkor minek veszik meg azt a hulladékot? Valahol mégiscsak a játékosok tehetnek arrol, hogy ilyen szemetek jönnek ki."

    Nyilván tolják, de közel sem érhet fel az az idő a több 10 éves távlatba futtatott játékokkal. Nézzük össze pl. a WoW-al viszonyításképp, amiben van olyan játékos, akinek nem órákban, hanem hónapokban mérendő a játékideje? Ugye... Megveszik a szarokat, mert rengeteg casual gamer van, de ezzel még nem zárod ki azt, hogy lenne, illetve van is igény komoly alkotásokra is!

    A grafika pedig csak annyira másodlagos, hogy alapjaiban határozza meg egy játék megítélését. Ám ez nem azt jelenti, hogy attól jó lesz valami, ha szép, hanem azt, hogy attól borzalmasan rossz lesz, ha rémesen fantáziátlan és kifejezetten csúnya. Ez utóbbi például nem igaz a Fallout első két részére sem. Nagyon hangulatos és igazán szép megvalósítása van. Nem 3d-s, nem agyon effektezett. Pusztán minden beleillik, ami benne van és cseppet sem zavaró egyik momentum sem. Ezzel szemben pl. az Unreal 2 barna-foszöld megvalósítása hazavágta az egész motor jövőjét majdnem... Az Anvile(Next) motor,ami pedig az AC alatt száguld, bámulatos atmoszférát tud teremteni. Láthattuk pl. a Prince of Persia (2008) alatt már mire képes, igaz akkor még Scimitar volt a hivatalos neve. Az már persze más lapra tartozik, hogy ha valaki képtelen játékot is írni hozzá, akkor hiába a jó grafikus motor. Hogy ne mondjak mást: Crysis... :U

Új hozzászólás Aktív témák