Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #61 üzenetére

    A PhysX nem API, hanem middleware. Számos más middleware van mellette, mint a Havok, az ODE, a Bullett, illetve a saját fejlesztésű megoldások. Például manapság nagyon jellemző, hogy a fizikai részecske effekteket saját algoritmussal oldják meg a programok. A Frostbite 3-ban például ilyen van, vagy az Alien Isolation motorjában, és még lehetne folytatni a sort.
    Más fizikai middleware-től azért nem látsz olyat, mint a PhysX-től, mert amit a PhysX ad az nem fizika, hanem grafika. Erre viszont nincs nagy igény a programozók oldaláról. Nem véletlen, hogy a Havok a vezető technika a middleware-ek között, annak ellenére, hogy fizetni kell érte. A legtöbb fejlesztő inkább kiadja a pénzt a minőségért.

    A Vulkan semmi ilyesmit nem akar elérni. Egy grafikus API lesz és kész.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák