- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szálat, de a legtöbb processzoron egy szálhoz fizikai erőforrások tartoznak. Csak a Hyper-Threading a kivétel.
A játékok szimulációja évek óta stagnál. Hiába erősebbek a procik, a grafika minősége nő, és ehhez több erőforrást vesz el a driver. Maguk a játékok egyébként nagyon skálázhatók lennének, ha nem lenne akadály előttük az aktuális programozási modell. Az, hogy a driver rengeteg soros feldolgozást kényszerít ki, abszolút nem segíti azt, hogy a fejlesztők jól használják a többmagos procikat. Ezért lesz hatalmas előrelépés, ha a kernel driver szerver szálak eltűnnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.