Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SunMount3r

    nagyúr

    Lehet nyugaton más az áruházak politikája/hozzáállása is. El is hiszem, hogy vannak akik kerülik ezt a vásárlási módot: a garanciális ügyintézés kérdése sok kérdést vet föl, ha meghibásodik a termék és vissza kell küldeni (pl. egy olyan terméknél ahol nincs lokál szerviz), nem tisztázott sok esetben, hogy a posta költséget kinek kell pluszban megfizetnie (de általában a vevőnek, ugye). A 14 napos elállás igénybevétele esetén pedig 100%, hogy a vevő fizeti a vissza postázást. Sok műszaki cikk esetén már az sem mindig működik a nagyobb valós műszaki áruházakban sem, hogy az ember bemehet kipróbálni az adott terméket, netes vásárlás esetén pedig már tényleg csak a netről szerzett információra hagyatkozhat, ami sok esetben édes kevés. A garanciális szempontból is legtöbb esetben korrekt ajánlatokat nyújtó és (viszonylag) megbízható webáruházakat meg egy kezemen meg tudom számolni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák