Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dezsike

    tag

    XIII. kerületben nálunk most nem volt gond, de sajnos gyakran szakadozik. Ilyenkor az ügyfélszolgálat általában ugyan azt hajtogatja újra és újra, hogy indítsuk újra a modemet. Lehet, hogy lakossági ügyfeleknek ezt magyarázni kell, de egy céges előfizetés esetén lehetne annyi eszük, hogy van ott egy informatikus aki ért hozzá és valószínűleg már háromszor újraindította mielőtt telefonál. De a legjobb az volt, amikor háromszor is rákérdezett, hogy "nincs tányér az épületen"? Tudtommal a UPC nem szolgáltat műholdas netet, úgyhogy nincs. Épp ezért lett bekötve a UPC mellé egy másik szolgáltatótól is a net, bár az se teljesen stabil, olyan még nem volt, hogy egyszerre ment volna el mindkettő.

Új hozzászólás Aktív témák