- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dezsike
tag
XIII. kerületben nálunk most nem volt gond, de sajnos gyakran szakadozik. Ilyenkor az ügyfélszolgálat általában ugyan azt hajtogatja újra és újra, hogy indítsuk újra a modemet. Lehet, hogy lakossági ügyfeleknek ezt magyarázni kell, de egy céges előfizetés esetén lehetne annyi eszük, hogy van ott egy informatikus aki ért hozzá és valószínűleg már háromszor újraindította mielőtt telefonál. De a legjobb az volt, amikor háromszor is rákérdezett, hogy "nincs tányér az épületen"? Tudtommal a UPC nem szolgáltat műholdas netet, úgyhogy nincs. Épp ezért lett bekötve a UPC mellé egy másik szolgáltatótól is a net, bár az se teljesen stabil, olyan még nem volt, hogy egyszerre ment volna el mindkettő.