- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz granini #1999 üzenetére
Csak a rend életlopása kizárólaga skillre vonatkozik, míg ez a 15% minden skillre. Ez egyrészt előny(mindenre hat mintha tárgyon lenne leach), másrészt hátrány (nem fix és időre hatő sebzés és töltés).
Másrészt ha leachre gyúrsz övön, vagy passzívon, akkor iszonyat DPS-t buksz. A DH nem bukik semmit é segy skillel többet tölt, mint a barbár ha mindenütt leach itemje és skillje lenne. Emellett nem bukik DPS-t, offhanden iszonyat buffot kap a tegezzel és a nata set is extra chc-t/DPS-t ad, Ez OP mindenképp. Nem mintha sajnálnám szegény mimóza kis barbárokat. A leach megsemmisítésével nem maradhat a shadow power sem. Vagy LoH, vagy maxleach%/hit, vagy erőforrás spent*life lesz ezen is.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #1998 üzenetére
barbárnak passzívjai vannak, DHnak meg 5secenként újra kell castolni a gloomot buildtől függően.
almát hasonlítgatsz körtével, DHnál nincs már lehetőség elég LSre, csak a shadow power. a gloom meg kb az, amit a barbár megkap alapból, csak 5seces casttal. mindezt úgy, hogy mp10en csak közelharcos karik vannak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #2003 üzenetére
"pedig mindkét kari közelharcos magas mpn"
Lol..Közelharcos!!!
Ha melee mód akarsz nyomulni, akkor ezt bevállalod. Nem közelharcos kaszt ez. Csak nem voltak túl ügyesek az összedobásánál és csesztek később balanceolni magas nehézségre.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #2004 üzenetére
tehát közelharcos.
az meg külön vicces, hogy BoL 380k dps mellett még mindig siralmasan gyenge elitek ellen mp6ra.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
Calamitynél mi jobb? Picit több sebzés, vagy magasabb marked for death esély? Nem kell nagy különbségre gondolni. Egyik 26% másik 48% esélyes és olyan 5% chd és 25 fegyver DPS az eltérés.
Azaz 22% marked for death, vagy 5 chd és +25 fegyver dps? (kb 1600-2000 DPS lehet összesen most épp nekem)[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
T. M.
aktív tag
Tegyük azért hozzá, hogy ebben a stádiumban, mivel még a linkelt oldalon közölt adatok se megerősítettek korai ezen filózni....
Másik oldalról meg szerintem mindenki látja, hogy a jelenlegi helyzet szerint még a 3% lifesteal is kevés, pl. 1vs1 reflect ellen gyakolatilag a biztos halál, illetve az eddigi összes build ebből a szempontból a lifesteal köré épül.
Valószínűleg ha lesz is belőle valami, akkor a beérkezett sebzéstől kezdve az egész hp rendszert újra kell gondolni, skillekről buildekről nem is beszélve...
Egyedüli kivétel esetleg a cm wizz, neki life on hit kell, meg nagyon beérkezett sebzést se kap, ha csak nem a tócsa közepén áll, vagy nem a lézershowban vállal fellépést... -
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #2007 üzenetére
Note that the Marked for Death effect from your Calamity stacks on top of the Marked for Death active skill. However your Calamity will only mark one target at a time. This is great for Ubers because you will be able to apply +24% damage to a single target, if you are using the Marked for Death skill. [link]
Szerinted?
T. M.: Én ezeknek már nem hiszek el semmit
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
-
cscs4b4
újonc
Ennél már van újabb infó, már 1651 loh-nál jár a shadow power:
http://www.diablofans.com/news/2115-new-expansion-patch-loot-runs-renamed-to-nephalem-rifts-new-passive-effects-massive-class-changes/
Ez mondjuk annak függvényében, hogy az ls elértéktelenedik még aránylag jónak is mondható - márcsak meg kéne szorozni mondjuk legalább kettővel és elégedett is lennék
Aminek külön örülök, hogy személyes kedvencem az entangling shot combos buffot kap, ráadásul ha jól emlékszem a cull of the weak-et is buffolják.
És ha már buffok: érdemes vetni egy pillantást a Rain of vengeance-re LOL.
[ Szerkesztve ]
cscsaba#2726
-
-
cscs4b4
újonc
válasz proci985 #2014 üzenetére
Jaja, a reduce damage nerf tényleg érvágás, kár lenne tagadni, de az is igaz, hogy sokkal rosszabbul is járhattunk volna.
Preparation-t nem használok, de ez a Battle scars nerf nem tűnik soknak - bár aki eddig így maradt életben annak biztos fáj (én is mentem vele: párszor kihúzott a szószból, de legalább ennyiszer nem).
cscsaba#2726
-
-
cscs4b4
újonc
válasz proci985 #2016 üzenetére
Igen, hát valóban erre jó, de ott van az a fránya cd Discipline töltést megoldom inkább nightstalkerrel: amennyire a pénztárcám engedte felvittem a chc-t és nyomom neki a rf-t, élettöltésre meg ott a gloom és némi loh a gearben.
T.M.
Érdemes legalább próba szintjén tenni egy kisérletet. Én lassítok entangling shot-al (nagyjából semmit nem sebez, viszont nagyon jól lassít és tölti a hatredet), caltrops-al és a templarnak is van lassító skillje. Aztán jöhet a rapidfire (vagy tömegben a BoL - merthogy buffolva azért már érezhetően sebez)cscsaba#2726
-
cscs4b4
újonc
Imádtam azt a kardot a Templaromon, de az igazi fagyasztást a Scoundrel produkálja Buriza-val, Azkaranth amuval, multishot-al és jó sok as-el. A Templar nem fog jól fagyasztani csak hébe-hóba, viszont egész jól tankol ha sok rajta a vita és az allres, valamint adja a mf-et rendesen sun keeper-el. Fontos rajta az Intimidate, a Charge és az Inspire (legalábbis nekem, mert így 24% mf-et kapok, lassít, tankol, stunol néha és tölti a hatredet - nyilván csodákat nem lehet várni tőle, de a semminél több).
Arra viszont figyelj, hogy ha kipróbálod, a Cull of the weak fagyasztásra szerintem nem műxik, csak lassításra - bár kétség nem fér hozzá, hogy a fagyasztott monster nem tud megölni
[ Szerkesztve ]
cscsaba#2726
-
mikromanus
veterán
válasz cscs4b4 #2020 üzenetére
A szöszke is nagyon jól jegeli az ellent. Keményen sorozza az ellent. Mint például az übereknél soloban egyszeramikor fentmaradt a jeges cucca.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
cscs4b4
újonc
válasz mikromanus #2021 üzenetére
LOL
Hát überek ellen szólóban aztán tényleg édesmindegy, hogy milyen follower van a dh mellett
cscsaba#2726
-
mikromanus
veterán
válasz cscs4b4 #2022 üzenetére
NEm mindegy. Vagy armort és AS-t, vagy chc-t kapsz, vagy ágyutölteléket és némi erőforráspótlást. A templar nem túl izmos. Talán túléli a harcot ha jól feltápolod, viszont nem lehet értelmes távolságra elhúzódni az ellentől, mert magányos ilyenkor és mellédteleportál.
A Malacka társasága jobban megfogja az übereket.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
T. M.
aktív tag
válasz mikromanus #2021 üzenetére
Tényleg! Ha már így szóba került a szöszke. Ő csibefutamot is tud produkálni
Mondjuk nem tudom, hogy ez a képessége működik e pl. KW-nél. -
cscs4b4
újonc
válasz mikromanus #2023 üzenetére
Én arra céloztam, hogy engem anno az überek kb pél perc alatt mindig lepakoltak
Igaz akkoriban nem volt még kész a gearem, de biztosan tudtam farmolni mp8-on. Kipróbáltam hát az übereket is mp8-on, a sokadik halál után lementem mp6-ra, aztán hagytam a francba az egészet
Lehet, hogy a mostani cuccaimban ellennék ellenük, de eszemben sincs überezni szólóban dh-val többé.
T.M:
Engem az a csirke inkább csak idegesített[ Szerkesztve ]
cscsaba#2726
-
-
T. M.
aktív tag
Kipróbáltam a fagyis encsit. Lehet, hogy beruházok neki egy fagyis amulettre, mert elég hasznosnak bizonyul így.
Act 2 kulcs gyűjtésnél meg szerintem a guardian helyére beteszem a hungering arrowot, mert bombardmenttel kicsit fáj közelmenni KW-hoz.
Inkább lenyilazom jó messziről -
-
-
-
kb 66m xp orankent a2ben. elvileg meg lehetne rajta javitani.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
cscs4b4
újonc
Üdv mindenkinek!
Kísérletezem egy olyan build kialakításán, ami elég jól támogat csapatjátékban és szólóban is hatékony tud maradni mp10-en.
Eddig ezt a buildet használtam és nagyon elégedett is voltam vele, de egy komolyabb partyban már nem működött igazán, úgyhogy "supportosítani" akarom a dh-t, de úgy, hogy szerencsétlen de dögöljön meg minden bokorban.
Egyelőre erre jutottam, eddig nagyon szépen muzsikál, bár igaz, hogy csak szólóban próbáltam ki.
Ha valaki próbálkozott már hasonló probléma megoldásával, megköszönném, ha megosztaná a tapasztalatait.
[ Szerkesztve ]
cscsaba#2726
-
-
Kobe
veterán
válasz cscs4b4 #2039 üzenetére
mennyi resisted van ? mert a companionból összeszedni nem a legjobb módszer, elég gyakran elhullik és mindig újra aktiválni csak eszi az erőforrást. Én perpill 350 resisttel futkározok, mert amucserével vesztettem 50-et, de vissza akarom pótolni 400-ra, az már mp10-re is elég szokott lenni.
A spike trap sem a legjobb, mert csak egyszer rakhatod le, és elég rövid ideig adja a plusz CHC-t. Én ezzel a builddel MP8-on szoktam farmolni, mp10en überezni, mp10en néha meghalok ugyan, de 8on simán végigtankolom a pályát, bombardmentet folyamatosan fenn tudom tartani, így csak beugrok a monszták közé és körbepisálom tűzzel magam körül a placcot
-
Thrawn
félisten
400 allres önmagában biztos nem elég MP10-re, armor és HP is kell hozzá. Ha nem így lenne akkor én is vígan elkolbászolnék ott a legacyval
Ez a Cull of the Weak passzív az én fantáziámat is mozgatja, ha már caltroopsozok.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
granini
őstag
En is azt tapasztaltam hogy megintcsak a balance a fontos. A dam.red / allres / HP egy ordogi harmas. Hiaba van 70k life-od DH-val, ha nincs resist akkor ugyanugy pillanatok alatt nullara fogy a sok HP. Hiaba van relative sok hp meg resist, ha nincs eleg dam.red a megfelelo slotokon osszeszedve akkor kvaz mindig a full sebzest fogod bekapni (minusz mondjuk a resistek..) amit megint csak padlora kuldd..
A masik meg hogy jol kell felmerni az EHP / DPS aranyt. Felesleges szerintem egy DH-nak 350 unbuff. Inkabb legyen az csak 250, de EHP is legyen mogotte. Foldon fekve, fejfaval a fejunk felett, elesztesre varva mind ugyanannyit sebzunk.. nullat..
Csak peldanak az en DH-m 250 unbuff, es kb 750k EHP-ja van, ez olyan 60k life, 550-600 allres es asszem a natalia itemeken hozhato dam.red megvan. Ez kb mp7-ig eleg, afelett mar instabilka.. passzivbol, meg item cserebol siman felmehetnek 300-350k dps-re, cserebe lenne melle 350-400 resistem, meg alig valamivel tobb mint 50k lifeom. Es nem lenne ilyen hatred/disc toltesem se.. Nem eri meg..
[ Szerkesztve ]
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
cscs4b4
újonc
Köszi a válaszokat.
Malacka nélkül is van 600+ allresem, így összejön 750 (933k EHP-m van diabloprogress szerint).
Már elég régen használtam, a rövid tesztek alapján nem is hullik annyira mint emlékeztem (egyébként tudja valaki, hogy mekkora a hp-je és a resistje a halandó peteknek?), ráadásul tankol is egy picit a Templar mellett. Általában egyszer-kétszer hullik elitenként, a sima mobok megdöglenek, mire komolyabban sebeznék - szóval úgy tűnik, hogy nem zabálja az erőforrásaimat.Próbáltam helyette valami erőforráskímélő skillt: a dark cloud gyengén sebez, a shuriken cloud kb szarra se jó, a battle scars jó lenne, de úgy néz ki, hogy felesleges, így végül a malacka maradt, még ennek a legnagyobb a haszna.
Spike trap-ot nem használok, mert a 30 hatred már nem fér bele, még úgy sem, hogy denevérrel megyek. A caltrops pedig szerintem mindenképpen kell, mert egyrészt 10 chc-t ad nekem is (és ha jól gondolom a szövetségeseknek is), másrészt szólóban szépen le tudja fogni a mobokat. Igen a disc-et így már tényleg zabálja, ki is szoktam fogyni és itt jön az, hogy miért nem használok bombardmentet: mert a többi rf-el sokkal jobban tudok tölteni - nyilván én is örülnék neki, ha jobban sebezne, de ezt a pisálós cuccot egyszerűen nem tudom rendesen irányítani
cscsaba#2726
-
-
nagyon úgy néz ki mp1 strafe builddel elég kb 250LoH. reflecteseknél picit helyezkedni kell, viszont kihagyható a shadow power. bár igazából nem tudom, hogy mit lehetne helyette berakni, aminek még értelme is van. talán smoke screent fagyasztás és jailer (ronda!) ellen. egyébként viszont annyit üt a strafel, hogy szinte azonnal visszatölti az életet.
viszont ez amiatt jó, mert 14 disc az sok, hatredet így már kb folyamatosan fent tudtam tartani 46os disc poolból (még ránézek 37 is elég, ha igen, akkor soj helyett mehet vissza a nat), tehát mehet a punishment és a vault amíg a csövön kifér legacy natalya nélkül is. pl egy unityvel, és akkor nem az van, mint most, hogy kerestem amu upgradet a kb 10millióért vett 190+dex/9%life/8,5chc/90chd helyett és találtam egyet LoHhal 60millióért kb a legjobb statokkal 120m alatt (mármint loh nélkül is).
legrosszabb esetbe kirakom drágábban...
egyébként el se hiszem, január környékén volt utoljára LSes fegyverem, de shadow powert már akkor se lehetett kihagyni, azóta meg folyamatosan kellett.
ja igen: 250k unbuffed hajszál híján megvan sojjal mondjuk ez a fun gear, 360AR, 47k life egy andariellel megspékelve nem túl acélos. magas mpre azért kell a dexvites mempo.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
cscs4b4
újonc
válasz cscs4b4 #2046 üzenetére
Nos, az én projektem is fejlődött egy picit: sajna boar nem partiképes - folyton leáll egy-egy kimaradt mobot támadgatni, állandóan azt kellett nézni, hogy éppen hol marad le
Úgyhogy kivettem, helyette bement a Battle Scars, így viszont már megengedhettem magamnak a Bombardmentet
Nagyon stabilnak tűnik így soloban és elég jól supportol csapatban, az viszont elkeserít egy kissé, hogy a Bait The Trap nem buffolja a csapattársat.
cscsaba#2726