Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Komplikato #29 üzenetére

    Nem jár. A Morpheus SDK-ja olyan optimalizálásokat vet be, mint amiket most az AMD bemutatott, illetve pár extrát. Majd megírom, amint megvan az összes infó. Van például virtuális multi-GPU koncepció PS4-re nagyon jó eredményekkel.
    Egyébként a 120 Hz nem csak úgy a semmiből jött. Az SDK fejlődik, és az előzetes tesztekből kiderült, hogy a gép bírja a 120 fps-t is, szóval úgy gondolta a Sony, hogy akkor legyen 120 Hz-es a Morpheus.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #33 üzenetére

    Mert a mai motorok nem úgy épülnek fel, ahogy az új motorok fognak. És az ICE Team már ezekkel az új generációs rendszerekkel tesztel, és ezeket megkapják a Sony stúdiói is. Nem véletlenül mondta azt a RaD, hogy ha lesz Order 1886 folytatás, akkor sokkal jobban fog kinézni. Ma még csak a felszínt kapargatják, mert túl kockázatos olyan funkciókat használni, amelyekhez nincs hozzáférést az aktuális SDK-n belül.

    A 120 Hz nagyjából azzal a grafikával reális, amilyen az Order 1886, azon 2020-hoz közeledve az akkori PS4 játékokat látva csak röhögni fogunk, ahogy ma is nevetsz a PS3 életciklusának elején megjelent Uncharted 1-en.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #38 üzenetére

    Aki nem rak pénzt az újításokban nyilván lemarad. Sajnos nagyon jellemző lesz, hogy a nagyok durván elhúznak, míg a kicsik megrekednek. Ez pénz kérdése lesz. A Sony és az EA talicskával hordja a zsetont a VR kutatásokba, míg más nem. Innen az is látszik, hogy kik lesznek az úttörők, hacsak a többiek nem kezdik el hasonló mértékben tolni a pénzt a VR-be.
    Azt tudni kell, hogy ez az irány nagyon nehéz. Nem véletlen, hogy az Oculus rengeteg munkát inkább átvállalna, mert tudják, hogy a szoftverfejlesztők 90%-a nem tudja majd jól megoldani az VR optimalizálását.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #42 üzenetére

    A Hardline-ból még nem lett semmi, mert nem jelent meg. A Battlefield 4-ben a legnagyobb gond, hogy nagyon komplex, de a gondok zömét kezelték már, a Hardline nyilván erre a kezelt alapra épül.

    Ha PC-n keresel nagyon jó portokat, akkor ott vannak a Nixxes portjai. Azok szinte mindig tökéletesek. Vagy a Rebellion játékok.

    A VR-nek nincs sok hatása a játékbugokra. Maximum az akadásra nem csak úgy reagálsz, hogy fos a játék, hanem érzed a fejedben is, mintha valaki durván tarkón vágott volna.

    Nyilván a low-level egészen átrendezi a szoftveres helyzetet. Aki tele van pénzzel az most generációs szintű előnyt építhet ki magának. Tehát persze, ahol sok a pénz onnan jobb szoftver jön. De ugyanakkor nem tűnik vállalhatatlanul nehéznek egy indie-nek sem, lásd Rebellion.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák