- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lmisi
senior tag
válasz moleculez #12 üzenetére
Nokianal és BlackBerry -nél is volt lové anno mégis 5 év alatt mentek a lecsóba. Náluk is egy rossz negyedévvel kezdődött aztán jött utána a többi...
Piszok gyorsan változik a piac, nincs márkahűség. Az androidos telefonok között nagyon egyszerű az átjárás.
Saját mobil OS-t 0-ról bevezetni feneketlen pénznyelő már, lásd microsoft. Persze az ő rossz reputációjával nem is csoda, de a bada után a samunak sem maradt sok tér erre.
Jelenleg nincsenek forradalmi termékek a mobil fronton, csak a meglévő cuccokat finomítják. Gyilkos árverseny kezd kibontakozni és ha erre nincs semmi extra a tarsolyban semuéknak akkor nincs más mint csökkenő részesedés jóval kisebb profittal. Ergo leépítés, és vagy kevesebb megrendelés a beszállítóktól.
Almáéknál is ez van csak ott sokkal több a beszállító vagy csak az van. Ott még talán 1-2 negyedévet elvisz az iphone, de a tabletekenél már már erősen befékeztek. Holott az relatíve újabb termék(csoport).