- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DFB
tag
válasz gyuribácsi88 #49 üzenetére
Akkor mázlid van.
Ez azoktól magasabb kategória, és elvárható lenne, hogy ne heteket legyen szervízbe, és fél tucadszor jöjjenek ki töketlenkedés miatt.
Ehhez jön a garancia különbözősége, ami lutri.
Azt hiszem aki mindent gyárt ott nem sikerül minden jóra.
Kétségtelen elég előkelő helyen áll a tv piacon a samu, meg az LG is.
Itt nem nagyon akarnak cserélni.
Ennek nem a képe rossz hanem a smart része.Lehet mondani minek az.
Csak azért, mert a jobb panelokat csak a csúcskészülékekbe hajlandóak betenni.
Minden fórumon én sem hirdetem , egyelőre, de majd fogom ahol tudom.
Megírtam nekik miután írásban kellett válaszolnom a levelükre.
Nem hiszem , hogy sok vizet zavar mellesleg.
De engem kurvára bosszant.
Én akárhányszor hívtam a "szervízt " vagy fel sem vették vagy órákat csengett a telefon és foglalt lett.
Ami itt van cserekészülék azsem jó és még ráadásul új is.
Mennyi véletlen és mind nálam.
De lehet csak kitalálom.Nem?[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz gyuribácsi88 #49 üzenetére
Valóban abszolút hülyeség általánosítani. Főleg olyan stílusban mint az első hsz. Hangulatkeltésre jó maximum.
Nekem is fut már 6 éve egy A szériás Samsung LCD TV-m hibátlanul, most F6500-at használok, annak sincs baja. Telefonból S3, tökéletes. Az S1, Ace meg szart se ért. Ismerősöknél meg pl. LG-k mennek évek óta.
Nyilván ez az egész modellfüggő, szériafüggő és főleg eszközfüggő. Szerencsére egyiket sem kellett még gariztatnom, de az S3 topicban azt látom, hogy elég flottul megy pl. a telefon szervíz. Hozzák-viszik, gyorsan intézik és cserélnek mindent.Na mindegy.
Nekem pl. hétvégén elég savanyú barackot sikerült vennem a piacon, de asszem ettől megyek még oda.szerk: DFB: A magyarországi forgalombahozatal és magyar gari miatt az MM-et kellene ütni. A Samsung vélhetően pontosan tudja melyik példánya milyen, ne hiszem, hogy ők tévednek az ügyben. Ha az MM úgy adta el neked, hogy magyarországi (garanciaidőből látszódni fog) akkor ők hibáztak.
Ez minden boltban régóta így megy, de a jobb boltok - még webshopok is - kiírják régóta, hogy az adott TV-re 1-2 év bolti garit adnak-e (ilyenkor külföldi a cucc), vagy 1+(1-2) év gyári garancia vonatkozik rá. Én pl. kis boltban vettem, de direkt megnéztem melyik típusú garival adják. Kifizettem, hazamentem és beregeltem a Samsung honlapján a +2 év garanciát mire hazahozták utána a TV-t.
De másik TV-t másik boltból ugyanígy tudtam regisztrálni, SSD-t szintén +2 hónap gariért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Gray Zone Warfare
- Robogó, kismotor
- Napelem
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Parkside szerszám kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...