- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lmisi
senior tag
válasz atyuska #15325 üzenetére
Előljáróban ez egy értelmes kérdés, nem csak pszhi-knek
Jó ötlet tulajdonképpen. Nem is értem minek korlátozzák az utángyártott dokkolóban 1A-re a töltőáramot. Szerintem az usb kábel 2 tápkivezetését közvetlenül rá kellene engedni a dokkoló csatikra.
Gondolkozom azon, hogy
-egy ebay-es 2000 huf-os dokkolót szétkapok, kivágom a közvetlen környékét a dokkoló érintkezőknek és ráragasztom az autós tartóra, így nem kell usb ajtót nyitogatni.
Az xda-n pogo pin (spring-es) -es megoldást láttam, az jóval olcsóbb [link]
- vagy, az olcsó dokkolót kétoldalú ragasztócsíkkal a szélvédő alatti nagyjából vízszintes részre rögzítem, ez talán itt vagy a z1 forumán mutatták be. Ez esetben a szétcinca elmaradna, mivel az autóstöltő max 1A-t adle csak, kivéve ha aktív sygic használat közben kevés lenne az 1A.