- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
Hirdetés
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci laci
addikt
Mindenkinek aki válaszolt nagyon köszönöm. Sajna ott már kérdeztem és nem kaptam rá választ. Nekem a root lenne fontos, mert a kernel adiutor-hoz kell.
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
Medocsabi
addikt
válasz holozis_HUN #10896 üzenetére
Én nem találtam ilyen topicot,de köszönöm!
-
holozis_HUN
veterán
-
daara
aktív tag
wajk-al valaki jóba van,mert nem szeretnék már mookalgatni ,stockot használom az utángyártott romokba mindig vmi hiba és vagy nem tetsztett valami..tehát a 6.0.1-es firmwaret szeretném rootolni h letakarítsak pár dolgot de az istenér nem jön össze.
-
daara
aktív tag
válasz Zsoleszhun #10907 üzenetére
De olyat se találok D6603 ra 575 végü firmwareval..
[ Szerkesztve ]
-
uveges13
csendes tag
Sziasztok!
Pár hónapja vásároltam egy "0" perces Z3-as készüléket, garanciajegy nélkül. Viszont megnéztem a Sony hivatalos oldalát, és ott garanciálisnak írja a készüléket. Tehát a kérdés, hogy garancia papír nélkül érvényes rá a garancia ?[ Szerkesztve ]
-
uveges13
csendes tag
válasz holozis_HUN #10910 üzenetére
Rendben, köszönöm.
-
latyika1994
tag
válasz uveges13 #10909 üzenetére
Pár hónapja mi is kérdeztük hasonló témában a Sony Ügyfélszolgálatot.
Ismerősömnek nem volt garanciajegye, de még számlája sem. És kérdeztük, hogy ilyenkor mi van, mivel a weblap szerint még garanciás volt. Viszont számla és garancia jegy nélkül ez vonatkozik a szervizelésre.
A levél lényeges részei:"
Tisztelt ********!Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Sony Xperia Ügyfélszolgálattal.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy Sony Xperia Z1 Compact készüléke használata során ismételten kellemetlenséget tapasztal.
...
Ha a probléma továbbra is tapasztalható, illetve hardveres eredetű, javasoljuk, hogy juttassa el készülékét hivatalos szervizpartnerünkhöz, a Cordon Electronics Hungary céghez.
Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a XXXXXXXXX IMEI számmal rendelkező Sony Xperia Z1 Compact készülék adatbázisunk értelmében a Telekom szolgáltatóhoz tartozó termék, melyet cégünk Magyarországra szánt eladásra.
A Sony Mobile Korlátozott jótállási feltételei értelmében a „Sony garantálja a Termék tervezési, kivitelezési és anyaghibától mentes működését a vevő által történő eredeti vásárláskor. Ez a Korlátozott jótállás a mobileszköz termék eredeti megvásárlásától számított két (2) évig érvényes, valamint egy (1) évig érvényes a termék minden egyéb eredeti tartozékára vonatkozóan (mint töltő vagy kihangosító-készlet). A Sony Mobile Korlátozott jótállási feltételeiről az alábbi honlapunkon olvashat: http://support.sonymobile.com/hu/xperiaz1compact/supportDocumentation/
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a telefon szervizeléséhez szükséges a vásárláskor kapott számla - amelynek tartalmaznia kell a telefon típusát, IMEI számot, széria számot, és a vásárlás idejét-, továbbá a szabályosan kitöltött garanciajegy.
Abban az esetben, ha Ön nem rendelkezik sem a telefon vásárlásakor kapott számlával, sem a jótállási jeggyel, annak pótlásáról érdeklődhet a vásárlás helyén, vagy az alábbi szabályok érvényesek a termék javíttatására.
- A jótállás idő számítása a készülék gyártási hetétől* és a szervizbe szállítás mindenkori ideje közt eltelt időszak alapján történik. Azon telefonok esetében, melyek a szervizbe szállítás időpontjához képest 24 hónapon belül lettek legyártva, nem szükséges a vásárláskor kapott számla felmutatása, e nélkül is javítható a telefon garanciálisan.
- Ha a termék gyártási ideje 24 hónapnál korábbi, a vásárláskor kapott számla bemutatása mindenképpen szükséges amiatt, hogy meg lehessen állapítani a vásárlás pontos idejét. A számla hiányában javasoljuk ügyfeleinknek, hogy forduljanak a kereskedőhöz a számla pótlása miatt.
*Ez a gyártási idő általában a termék hátoldalán található a készülék IMEI száma felett. (Az újabb telefonokon, melyek hátoldala nem eltávolítható, a gyártás ideje azon a címkén található, mely általában a SIM-kártya tartó körül található vagy esetleg a telefonra van nyomtatva.) A gyártási idő formátuma xxWxx, melyet a következő módon kell értelmezni, pl. 10W52= 2010-es év 52. hete.
Tájékoztatjuk, hogy a XXXXXXXX IMEI számmal rendelkező telefon gyártási dátuma adatbázisunk értelmében 2014.02.09.
A Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere a Cordon Electronics Hungary cég. Dokumentumok hiányában telefonját az alábbi módokon tudja eljuttatni
· Átvétel és visszaszállítás az ügyfél által megjelölt helyen futár segítségével. A továbbítás költségei a felhasználót terhelik. Megrendelés e-mailben: sonymobile_szervizmegrendeles@cordongroup.hu
· Egyenesen a szervizközpontba postai küldeményként, vagy személyesen leadva a következő címen: CORDON ELECTRONICS HUNGARY, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9., telefonszám: +3612720708, email: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu. Nyitvatartási idő hétfőtől péntekig 9:00-16:00 óráig.
...
Üdvözlettel,
Rácz Anita
Sony Xperia Ügyfélszolgálat" -
Binya70
tag
Sziasztok!
Kellene 1 kis segítség!
Ma próbáltam fotózni és lefagyott a teló!
Újra próbáltam indítani ami nagy nehezen sikerült is de azóta xarik bejönni!
Állandóan újra indul, de nem jelentkezik be!
Xarni ment a szoftvere valószínűsítem, de a sny progi sem akar rajta segíteni!
Van valakinek valami használható ötlete? -
Binya70
tag
válasz holozis_HUN #10914 üzenetére
Szia.
Nem enged semmit sem!
Elindul a teló kék képernyő meg hullámok és mikor be kellene hogy jöjjön ujra indul, azaz esélyem sincs visszaállítást kérni!
Pont ez a baj hogy folyamatosan ujra indul! -
Binya70
tag
válasz holozis_HUN #10916 üzenetére
Köszi.
A 5.1.1 valóban 1.5gb?
Az az emma amit felrak a flastool annak el kellene indulnia mert nem csinál semmit![ Szerkesztve ]
-
sanyika987
aktív tag
Mikor várhatóva stanima mod a készülékünkre???
iphone 14
-
Majko102
aktív tag
válasz sanyika987 #10918 üzenetére
Ezen poszt megírásától számítva 7nap 6óra 40 perc és 17 másodperc múlva!
De amúgy mi az a stanima mod?
[ Szerkesztve ]
-
Deck
titán
Hiányzik a telóm :/
PS5
-
Deck
titán
-
uveges13
csendes tag
válasz latyika1994 #10912 üzenetére
Értem, köszönöm a választ.
-
Deck
titán
Cordont 1 hete hívom mindig csak kérem várjon.. Kurvára elegem van belőlük.. A Sonyból is lassan már.. Nem képesek 1 normális szervizt keresni?
PS5
-
Deck
titán
válasz holozis_HUN #10926 üzenetére
Sose vennék iPhonet. Túl van árazva, 1 év garancia, semmivel se jobb mint egy droidos telefon, kijelző se, zárt is.. Nem az én világom.
Wp halott.
Csakis Droid
PS5
-
Deck
titán
-
RTB
csendes tag
Sziasztok!
UNION-nál biztosított de beázott Xperiám helyett kaptam újat a fény-hang kft.-től, 1+1év garival, de átvételkor gyanús volt picit a helyzet, mert a dobozból hiányzott a headset, a gyári fólia és a töltőfej is használtnak tűnt. Mivel a telefon újnak tűnik, és a headset pótlását is megígérték, ezért elhoztam. Itthon viszont kiderült, hogy a töltőfej nem jó, és a kijelzőn/hátlapon lévő lehúzható védőfólia sem tűnik gyárinak.
Picit aggódom, hogy a telefon is valami kétes darab lehet.
IMEI alapján regisztráltam a sony weboldalán, az ottani infó szerinte 2017 novemberéig garis a telefon.
Van valami jó módszer arra, hogy kiderítsem javított-e a készülék, vagy esetleg más gond lenne vele?Köszönöm!
Üdv!mindig van lejjebb...
-
Deck
titán
Visszakaptam a telefont. 2 hét után.
És semmit se csináltak vele.. Direkt kértem, hogy nem baj ha pénzbe kerül.. De csinálják meg.. Rá fogták a pixelhibát is a hátuljára.. Még a töltőt se cserélték.. Semmit..
Rohadt mocskos szerviz ez..
Személyesen vigyem fel? Ez miatt 300km-ert utazzak? Szarházi banda. És telón se tudom elmondani ezt nekik.. Soha többé SONY!!
PS5
-
Majko102
aktív tag
Sajnos pont ezt vízionizáltam neked.
Sajnos meg lehet érteni a szervizt, mert külsérelmi nyom látszik rajta, így fogalmuk sem lehet, hogy mitől égett ki a pixel és mitől tört a hátlap. De logikusan gondolkodva azért egy pixel nem ég ki egy eséstől... És ezt ők is tudják, de kerestek a telekomon egy bevizsgálási díjat, rajtad meg spóroltak.[ Szerkesztve ]
-
Deck
titán
válasz Majko102 #10934 üzenetére
Fel kell vinnem személyesen ez kb 3 hét múlva lesz meg. Kérek vizsgálatot akkor garanciás lesz a kijelző, hátlapot meg kérem csinálják meg fizetek érte.. Ez tuti írták a papírra ha jó lesz a vizsgálás. Azután meg eladom. Veszek egy S7-et. A Cordonról még mindig sok a rossz vélemény. Nem csináltak semmit a telóval pedig kértem hogy csinálják meg nem baj ha pénzbe kerül.. Undorító egy cég.. És el se lehet őket érni. Amúgyis mindegy mivel az új Sonyk túl drágák és nem jönnek be. Bár vártam volna még 1 évet de akkor m1.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
Deck
titán
válasz kidd25 #10937 üzenetére
Eddig nekem se.. Pedig amiből csak tehettem Sonyt vettem. Nem kérdés, hogy az én hibám volt, higy betört a hátulja.. De se kivizsgálás.. Se javítás.. Se semmi.. Se felhívás.. Elérhetetlenek.. Mehetek fel pestre majd emiatt. Ennyi pénzért nem ezt várnám el. Facen a Sony Magyarországnál is sok a szervizes probléma. Ez van. Sajna. Pedig imádom a Z3am. A hozzáállásuk undorító.
PS5
-
AtHoS
nagyúr
Én dobnék Sony-ék felé egy kérdezősködő levelet, hogy ugyan árulják már el hány alkalommal kell felküldeni egy készüléket a szervizbe, hogy érdemi javítást is végezzenek rajta?
A Cordon kommunikációs részlegét (van egyáltalán nekik ilyen?????) erősen fel kellene javítani. Lehet teszek is nekik egy ajánlatot ez irányban
read-only mode on the forum
-
bajzal
őstag
Telefon leadva Cordon-nál, elvileg jövőhét péntekre készen is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Majko102
aktív tag
válasz holozis_HUN #10943 üzenetére
Plusz ÁFA, amivel már 160k. 170-ért s7-et veszel újonnan, mire ez eljut ide. (Éljen a meghívós rendszer )
-
holozis_HUN
veterán
áfa, szállítási díj nincs
De mind1, nagyon off! Az S7-nek van sok bugja, pl néha csak akkor lehet hívni, ha újraindítod, néha valami beakad és hamar lemerül, sokaknak pár hét után iszonyatosan belassul... illetve root sincs! Touchwiz meg pfejj
Na de hagyjuk, azért majd mesélj
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
Majko102
aktív tag
Akkor jó. Csak nehogy kiderüljön, hogy mégis kell, aztán jön a ráfizetés.
[ Szerkesztve ]
-
bajzal
őstag
Kinek milyen tokja van a telefonjára? Nekem most egy 0,3mm-es átlátszó van, de valami vastagabbat szeretnék inkább. Ilyet néztem: Nillkin Nature 0,6mm csak nincs raktáron Z3-ra. Másik, hogy honnan rendeltetek védő üveget? Néztem abból is Nillkin-t, de nincs belőle hátlapra üveg, csak fóliát adnak hozzá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen