Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz -Valinas- #12785 üzenetére

    Érdemes lett volna a Vodát kihagyni.
    1. Sony Ügyfélszolgálatot felhívod, elmeséled az összes privát adatodat a hölgynek.
    2. Elmeséled mi történt, szorgalmasan részletezed a problémádat.
    3. Mire rájön hogy ez most PC Studio telepítéssel nem fog megoldódni, átküld a Cordonhoz.
    4. Na ekkor elkéred a nevét és az esetszámot, amin a beszélgetést rögzítik.
    5. Megírod a hibaleírást jő bő lére eresztve, beleteszed a készülék IMEI számát, az Ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetés rövid összefoglalását, a csaj nevét és az esetszámot.
    6. Beviszed a Cordonhoz (vagy beküldöd futárral).
    7. Reménykedsz és vársz.
    ---------------------
    Ugyanez voda verzióban:
    1. Voda levél a Cordonnak: Hiba leírása.
    2. Futár a szervizbe viszi a telefont.

    Érzed az erők változását? Ja és többször elmondtam már ezt is, és az összefoglalóban külön felhívtam a figyelmet rá, hogy ha lehet ne a szolgáltatón keresztül adjátok le a készülékeket garanciális javításra.

    Amúgy szerintem sincs olyan hogy egy törléstől megreped a kijelző, sőt a privát véleményem az hogy valószínűleg nem is attól / akkor tört meg. De a véleményemtől függetlenül mér szurkolok Neked hogy megúszd 38.000 alatt. :)

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Új hozzászólás Aktív témák