Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darkpower

    aktív tag

    válasz ther #12776 üzenetére

    Ha nálad az ilyen tényleg előforduló dolog, akkor kevésbé tűnik jó választásnak egy 100k+ telefont beszerezni, de nyilván ez egyéni. Viszont az időnként kirepül kategóriára is vannak telefonok, csak nem annyira a hétköznapi palettát kell böngészni hozzá.

  • sunone

    aktív tag

    válasz ther #12776 üzenetére

    Mind szeretjük a telefonunkat, de lehetséges, hogy gyakoribbak a meghibásodások ennél a készüléknél.
    Nincsennek statisztikai adataink, de keressetek rá más fórumokban "szervíz"szóra.

    Matuzsálem LG 4X HD 130db találat az elmúlt három év alatt, a mi Z3C-nk már 96-ot hozott össze nem egészen egy év alatt. LG-nél 8.9 naponta dobnak egy szervízes posztot, mi itt 3.5 naponta.

    Persze számít a hozzászólások mennyisége is. Egy korban a mienkénél kétszer annyi idős, de hozzászólásban kb ugyanannyi LG G fórumban 52 "szervíz"-es hozzászólás jött be, 14.1 naponta egy. Ott 267.1 hozzászólásra jut egy "szervíz" szó, míg nálunk 133.2-re

    Sajnos sokkal rosszabb eredmény jön ki, ha közvetlenül a Cordon szóra, mint a szervíz szinonímájára keresünk, 1.8 naponta és 66.9 hozzászólásonként találkozunk vele.

    A "Cordon" szó 66.9-es hozzászólás-gyakoriságát csak az Acer Liquid e700-as telefonjának fórumában lehet visszatalálni. Ott 73.3 hozzászólásonként van egy szervíz említés.
    Igaz másfélév alatt csak 220db hozzászólás született ott, és csak háromban szerepelt a "szervíz" szó.

    Nem azért írtam most ezeket, mert ne szeretném a telefonomat, vagy mert csalódott lennék az öt nap alatt elromlott fülhallgató aljzat miatt, csak valóban vannak jelek...

    Valami vidámat írjak, felcsúszott Wajk slimje, eddig szerettem, mostmár imádom ezt a kis béna kacsát! :D
    (mármint nem Wajkra értem)

Új hozzászólás Aktív témák