Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz kuk@c #11066 üzenetére

    Persze érthető, csak a telefon nem volt leejtve, és a fedelek is rendesen rajta voltak, többször ellenőrizve lett. Itt egészen biztos, hogy nem user error-ról van szó. Nyilván sok beázásos probléma volt és az az utasítás, hogy akit lehet zavarjanak el a fenébe. Én most is úgy gondolom, hogy ezeket a telókat nem szabad vízbe vinni, hiába reklámozzák így. Amúgy a telefon jól működött a beázás előtt és nem volt rá panasz, de ez nem vigasz olyankor amikor veszel 130 ezerért egy telót majd dobhatod a kukába 1 hónap múlva. Ha nem lenne biztosítás akkor necces lenne, de én még abban is bízok, hogy a panaszlevélre és a fogyasztóvédelemre hivatkozva meggondolják magukat.

    Egyébként először a T-hez vittük vissza, ott mondta az ügyintéző csaj, hogy gyorsabban lesz válasz ha egyenesen a Sony szervizbe visszük. Előtte már mondta egyből a T-nél is az ügyintéző, hogy a beázás a necces lesz, mert ezt se mi se ők nem tudják bizonyítani, hogy ki a hibás. Mondtam is egyből, hogy az remek, ilyen erővel bármelyik telóra rámondhatom, hogy vízálló, aztán ha beázik széttárom a karom, hogy biztos a tulaj volt a hibás. Anyjuk pics@ját nekem ez a véleményem az egészről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák