- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
Mobilarena
Sony Xperia Z1 Compact
Új hozzászólás Aktív témák
-
micro
addikt
Sziasztok!
T-s telefonom van. Lehetséges-e, hogy a Sonyt gyári szovtverére lecseréljem a T-s szoftvert, garanciavesztés nélkül.
Jól jönne a 4.4.4 és igegesítenek az el nem távolítható appok.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Most kaptam egy új készüléket (garis csere).
Az előzőn csináltam egy biztonsági mentést, most meg az új azt írja, hogy a visszaállításhoz nincs rekord az SD kártyán.
Manuálisan, hogy tudom megnézni, hogy van-e mentésem az SD kártyán? Hova menti?Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Használ valaki hangalapú szövegbevitelt?
Írásjeleket hogy lehet megadni?Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Meg lehet azt oldani, hogy bejövő hívásnál és a kapcsolatba belépéskor a vezetéknév legyen elől?
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Sziasztok!
Be lehet valahol kapcsolni, hogy adjon hangjelzést a telefon kimenő hívás esetén, ha a másik fél várakoztat?
A kijelzőn megjelenik egy popup, hogy a hívás a másik fénél várakozik, de ha hívok valakit, akkor tárcsázás után a fülemhez emelem a telefont, ott meg nem látom a popupot.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Sziasztok!
Ki kellenem próbálnom e telefont egy frissen telepített, szűz szoftverrel.
Mivel érdemes, az adatokat lementeni, amivel a próba után vissza tudom teljesen állítani az eredeti állpotot?Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
válasz Quasi_modo #13631 üzenetére
Én háromszor futottam neki, nem tudom mi lehetett a gondja.
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Leírom, hogy hogyan jártam a Sony Xperia supporttal.
Tavaly május óta van egy Z1 compactom, amihez augusztusban, egy webshopban vettem egy STH30-as headsetet, mert szükségem van a hangerő állításra és a felvevőgombra is.
Sajnos a headset nem működött jól (a halkító gomb megnyomás után úgy viselkedett, mintha nyomva tartanám), ezért 8 napon belül visszadtam, nem volt kedvem a garanciális ügyintézássel vesződni.
Egy Sony márkaboltban vettem egy másikat pár nappal később. Az meg nem tudta mindig felvenni a bejövő hívásokat, vagy éppen random nem állította a hangerőt, de volt, hogy működött.
Elvittem a Cordon Electronics-hoz, leadtam javításra. A telefont nem hagytam ott, mert céges, és szerintem jogilag sem hagyhatnám ott.
Pár nap múlva szóltak, hogy mehetek. A munkalapon a "hiba nem tapasztalható" szöveg. Egy gyors teszt után kiderült, a hiba létezik, a szervizesnek meg is mutattam, elismerte. Ígértek egy cseredarabot, mert nem javítanak headsetet. Kb. két hét, majd értesítenek. Kértem, hogy postázzák majd a cseredarabot, mert nincs kedvem munkaidőben kimenni a telphelyükre.Egy hónap után sem érkezett meg a cseredarab, így győzködésemre ígértek egy csereigazolást. Bemehetek érte. Mivel a hibás darab náluk volt, kértem, hogy emailen küldjék el nekem vagy a márkaboltnak a csereigazolást. Azt mondták, hogy utána kell járniuk ennek a lehetőségnek. Egy nap alatt kiderült, hogy csak postán tudják küldeni, de fizessem én a postaköltséget. Ebbe természetesn nem mentem bele elvi okokból. Egy hét alatt megjött a csereigazolás.
Az új headsetért elmentem a márkaboltba, amit sajnos csak otthon próbáltam ki, de ugyanazt a hibát produkálta, mint a legelső. egyből visszavittem a márkaboltba, de azt mondták, hogy innentől a szerviz a felelős és vigyem oda. Nem vették át garanciális javításra sem. Náluk amúgy volt olyan telefon amivel működött, sőt még olyan Z1C is, amivel ment, igaz azon még 4.3-as Android volt.
Kipróbáltam a headsetet legalább 10 Sony telefonnal. Régebbi modelleken működött (Xperia L), de Z1-en és Z1C-n, amin 4.4-es Android volt, azon nem.
Felhívtam a Sony Xperia Supportot és vázoltam a helyzetet. Időt kértek, majd pár nap múlva visszahívtak, hogy vigyem el a szervizbe, és adtak egy kontaktot, hogy kit keressek. Ez már valamikor ősz végén történt.
Vettem egy nagy levegőt és elvittem a telefont és headsetet Újpestre. Megkerestem az említett kapcsolattartót, és megmutattam a hibát, és elmondtam a tapasztalataimat. Mondta, hogy nem kell otthagyni egyik készüléket sem, mert úgy tűnik szoftveres hiba lesz, rákérdez a központi supportnál.
Sosem jelentkezett az ember. A Sony Xperia Support januári kérdésemre azt mondta, hogy vigyem be a telefont és a headsetet a szervizbe és hagyjam őket ott további kivizsgálásra.
Ebbe nem mentem bele, mert játam már ott eleget és gyanúsan szofterhiba okozza problémát.Felvettem a kapcsolatot a Sony nemzetközi supportjával a hivatalos Xperia fórumon.
Ott egy a Sony által alkalmazott tag megerősítette, hogy tényleg szoftverhiba áll a probléma mögött és beleírta a magyar Sony Supportnál nyitott hibajegyembe ezt az információt és egy hivatkozást az ismert hibára.A magyar Sony support telefonos ügyfélszolgálatán azt mondták, hogy nem áll módukban felvilágosítást adni a habajegyemmel kapcsolatban, hogy látható-e benne a fent említett bejegyzés, és az ügy előremenetle érdekében vigyem el a telefont és a headsetet a fent említett kapcsolattartónak az Újpesi szervizbe. Kérésemre a felettes kapcsolását megtagadták.
A Cordon-nál próbálom elérni a kapcsolattartót telefonon, de nem kapocsolják, és nem is hív vissza. A telefonos kiasszonnyal azt üzente, hogy nem hajlandó beszélni velem, vigyem be a telefont és a headsetet.
Ez a jenelegi állás. Nem tudom, hogy hogyan menjek tovább. Úgy tűnik a Sonynál nem az ügyfél az első.
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
válasz Elementh #17200 üzenetére
Valószínűleg nem lesz ez a füles egy darabig jó ezzel a telefonnal, de lehet már nem ez a telefonom lesz mire kijavítják a hibát.
Kértem, hogy javasoljanak alternatív megoldást (másik headset), de nem történt javaslat, pedig nyilatozhatnának, hogy van-e olyan headset, amin van hangerőállítás, és meg működik is.
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
válasz Quasi_modo #22302 üzenetére
Ezt a memória figyelést hogy lehet kikapcsolni?
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
LP alatt nem tudok kapcsolatot átküldeni Gmail-lel. Nem csatolja hozzá a .vcf-et.
Kirpóbálná valaki, hogy mindenhol hibás-e vagy csak az enyém rakoncátlankodik?Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
válasz Viktor0610 #22447 üzenetére
Köszi. Igen, ezt írja.
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Másnak is úgy működik Lollipop alatt hívás alatt a közelségérzékelő, hogy a közelség érzékelés után kb 2-3 másodpercig a képernyő csak elhalványul, mintha a háttérvilágítás lenne csak kikapcsolva és erős fényben még látni is lehet a képet és csak utána kapcsol ki a kijelző. Ebben a pár másodpercben az érintőfelület is aktív, ami azért nem jó, mert arccal le lehet tenni a hívást vagy egyéb dolgokat művelni.
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
És ez most szándékosan ilyen, vagy hiba.
@Bozek: Ki tudnád próbálni a lezárt képernyőn való értesítési sáv lehúzását?
Milyen szoftvert használsz?
Nálam 14.5.A.0.283 van fent.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
-
micro
addikt
válasz Dark Archon #22935 üzenetére
Lehet nem volt térerőd, de a másik oldal hallott csengetési visszhangot.
Vannak olyan mobil szolgáltatók, akik még a tényleges kicsöngés előtt bejátszák a csengetés visszhangot a hívó félnek, hogy rövidebbnek tűnjön a hívásfelépítési idő.
Ez akkor kellemetlen, ha nem sikerül a második paging sem és 20 másodperc után a csengetési visszhang átvált "nem elérhető" bemondásra.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
Leadtam gariztatni telefonom, akku, hangszórórács és vibra motor hibával.
Az akku már nem bírta ki estig, néha 20%-ról percek alatt lemerült. Most a kölcsön kapott Z1C 30% körül van, amikor este felteszem a töltőre.
Remélem nem sokat ülnek rajta.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
micro
addikt
-
micro
addikt
válasz VMatteo #25434 üzenetére
Későn frissítettem.
Most rendeltem meg ebayről egy Nillkin üveget elöre és egy fóliát hátra.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen