Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Idhren

    csendes tag

    válasz norti #2223 üzenetére

    Tegnap bementem, egy olyan csaj volt ott, aki már többször segített nekünk, úgyhogy nem akartam vele üvöltözni. Ráadásul eléggé kiakadt, hogy ilyen van, mmint hogy ekkora hibát véthet a webshop/T-mobile.
    Ő is mondta, hogy függetlenek a webshoptól, de nekiállt telefonálgatni, csak állítólag nem volt bent senki a webesek közül (5 óra múlt, szal még igaz is lehet). Próbált mást is hívni, majd mikor olyan 15 perc alatt sem talált senkit, akkor írt egy belső e-mailt, beszkennelte a bizonyítékaimat, és mondta, hogy elvileg majd felveszi velem valaki a kapcsolatot. Ja, azt is beleírta a levélbe, hogy kártérítést kéne kapjak a dologért, de persze a webshoptól...
    A baj az, hogy rohadt jó, mert fogalmam sincs, kivel kéne beszélnem, aki kompetens az ügyben, mert a webshop amolyan virtuális izé, és nem tudok ODA bemenni, és verni az asztalt.

    Tököm kivan, és még telefonom sincs...

    Sony Xperia Z2

Új hozzászólás Aktív témák