Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Swami

    senior tag

    Na most én elmesélek nektek egy igaz történetet, melynek még nincs vége:
    Márciusban, mivel épp lejárt az éves szerződésem a szolgáltatómnál, gondoltam lecserélem addigi igencsak hűséges társamat, aki jóban-rosszban, esőben-szélben-napsütésben kitartott mellettem és tette a dolgát, mint az urába szerelmes szolgálóleány. Samsung Wave II-esem egyetlen hibájáról, tudniillik a fejlesztések és frissitések szinte teljes hiányáról nem tehetett, mégis úgy gondoltam, hogy újabb, fiatalabb háremhölgy után nézek. Ekkor láttam meg szenvedéseim későbbi okozóját SONY Xperia S kisasszonyt. Szerelem volt ez első látásra. Persze alaposan utánanéztem a neten; mégiscsak egy komoly, egyéves kapcsolat elé néztünk. Olvastam nem egy tesztet róla s akkor még szó sem volt gyenge akkuidőről, recsegő alsó részről, vacak illesztésről, melegedésről, sárgulásról, tehát senki sem irta, hogy ugyan jó a készülék, szép a készülék csak épp a torka véres.
    Március idusán meg is vettem a telefont és kisebb bosszúságokat leszámitva, meg voltam vele elégedve. Egy hónap után azonban, egy hosszabb navigálást követően azt vettem észre, hogy valami nincs rendben a kijelzővel. Nagyon nincs rendben. S mig másoknál csak melegen volt foltos, mint a Samu nadrágja (ez nem az a Samu!), addig az enyém akkor is olyaan maradt, amikor már rég lehűlt. Na mondom, OK Swami, semmi gond, majd kicserélik. Fel is vettem a kapcsolatot a brit SONY-val, akik megadták egy ir szerviz cimét, hogy egy boritékba téve küldjem oda a készüléket és 5-7 munkanap alatt kicserélik. Volt is nagy öröm, mikor alig néhány nap múlva hozta a postás a csomagot. Kibont, kivesz, betesz, felrak, bekapcsol. Már elsőre is gyanús volt valami. Na gyorsan Deadpixel és majdnem dobtam egy hátast, mert ugyanott voltak a foltok, ahol addig, tehát a szervizben kivették az egyik boritékból, aztán berakták egy másikba és visszaküldték.
    Ismét email a SONY UK-nek, akik sűrűn elnézést kértek egy mondatban, majd beillesztették a sablonszöveget, megadva megint a szerviz cimét és hogy tegyem a telefont egy boritékba, bla,bla,bla.
    Na gondoltam visszaviszem a szolgáltatóhoz és kicseréltetem. Ők meg mondták, hogy sajna lejárt az 1 hónap, amig szó nélkül kicserélik úgy, hogy azt se kell mondani ukkmukkfukk. Mondtam, hogy volt már szervizben, meg, hogy megjártam, erre mondták, hogy don't worry, majd mi megcsináltatjuk. Ez volt május 5-én. Azóta többször érdeklődtem, de mondták, hogy még nem kapták vissza, mig ma bementem, kértem a menedzsert, aki félórai telefonálás után azt tudta kideriteni, hogy az egyedüli ir szerviz, akik jogosultak SONY cuccokat garanciában javitani, ugyan kapott nemrég egy szállitmány kijelzőt, de sajnálatos módon mind hibás volt (persze, hogy az a szerviz, amelyikben az én telóm is járt anno). Továbbá, hogy a SONY UK-nál csak annyit tudnak, hogy körülbelül június 15-én érkezik újabb kijelző-szállitmány (persze, hogy nem hibás az is mind, nem tudhatják). Na ha megérkezik és jó, ahhoz képest 5-7 munkanap alatt ki is cserélik a telefonom képernyőjét.
    Ha jól számolom, az majdnem két hónap. Na ekkor mondtam a managernek, hogy 6-án visszamegyek (5-én jár le a 30 nap, amit a készülék igazoltan a szervizben tölt) és ha nem kapom vissza a pénzem, vagy nem kapok másik készüléket - NEM SONY-t!, akkor beperelem őket. Ekkor megnyugtatott, ha a SONY addig nem talál megoldást, majd talál ő.
    Hát ennyit szerettem volna megosztani veletek, hozzátéve, hogy csodálkoznék, ha más országokban normálisan működne a dolog; tényleg, valakinek cserélték már a kijelzőt otthon??? És jóra???
    PS: Még jó, hogy megtartottam a vénasszonyt (tudniillik a Wave II-esem)

    [ Szerkesztve ]

    Vannak emberek, akik eljátszák a halálukat. Én eljátszom az életemet... (Julia Leigh)

Új hozzászólás Aktív témák