- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Idhren
csendes tag
Azért hihetetlen a Trémobil... Hadd osszam meg veletek a kalandomat, hátha épülésül szolgál majd valakinek...
Pénteken úgy döntöttem, megrendelem a SXS-t, a T-mobil webshopjában, mert úgy olcsóbban jutottam vón hozzá... Mindent bepötyögök, gondoltam kártyával fizetek, mert sosincs nálam ennyi kp, meg anyám vette volna át, nem akartam sokkolni a gép árával, stb.
Minden oké, sikeres kártyás fizetés, visszaigazolás, boldogság.
Várom, hogy visszahívjanak, mert ugye csomagot is módosítottam, ahhoz kell az egyeztetés. Aznap nem hívnak. Másnap sem olyan délig. Megnézem a webes fiókomban, azt írja, nincs aktív megrendelésem. Ellenben a számlámról lehúzta a zsét, mint a huzat. Boldogság (nem), hívom az ügyfélszolgálatot, fél óra után már sikerül is eljutni egy valós személyhez, aki persze hülyének néz. Majd mikor sikerül tisztázni, hogy igen, nincs bent a rendelésszámom a rendszerben (még jó, hogy minden visszaigazolást kinyomtatok!), ellenben a számlámon ennyivel kevesebb pénz található, azt mondta beszél egy kompetens személlyel, és visszahív. Természetesen csak inkompetens személyek ülnek az ügyfélszolgálaton...
Mikor visszahívott, mondta, hogy igen, beérkezett a pénz, és bocsánat, jövő hét vége felé (!) fogják visszautalni nekem. A rendelésem sajna elveszett, fel kéne adjam újra. Mondtam, hogy vicces, majd pont rendelek újra, mikor jövőhéten látok a pénzemből akármit is...
Puffogva, hogy milyen töketlen bagázs, gondoltam, akkor várok... Majd eszembe jutott, hogy bizony én hűségpontokat is beváltottam, olyan 6000 Ft értékben. Az sincs a rendszerben. Megint telefonálok, előzőkön újra végig, megint hülyének néz, megint keresi a rendelést, ezúttal egy faszi... Kezdett nagyon eldurranni az agyam. Mindegy, a végére újfent kiderült, hogy nekem van igazam, és a pontjaim nincsenek meg. Itt nem írom le, mit mondtam. Majd közöltem, hogy az a minimum, hogy valami jóvátételt kapok, mert ez már mindennek a teteje, pl hogy elmegyek egy Trémobilba, és kapok egy telefont a webes áron, vagy valami. Persze mondta, hogy erre nincs lehetőség, de beszél egy kompetens személlyel a pontjaim ügyében, és visszahív. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!! Persze nem hívott...
Most elhatároztam, hogy bemegyek a Tbe, szétverem az asztalt, és addig ordítok, amíg nem kapom meg a telefont szemtelenül olcsón, vagy elhúzunk tőlük a vérbe az egész családdal együtt, ami azért nem kis pénz... Egy a baj, a T most a többi szolgáltatóhoz képest olcsóbban adja a telefonokat...
Szóval ennyi, remélem valakinek hasznos infóval szolgáltam.Sony Xperia Z2
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!