Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz genius30 #444 üzenetére

    Kápmegyer-GSM-nél vettem 110e Ft-ért. Vásárlás előtt telefonon érdeklődtem, hogy ha megrendelem, mikor vehetem át, számla, garancia, ilyenek. A számlával minden rendben volt, teljesen normális elszámolható ÁFÁ-s számlát kaptam. A garancia 12 hónap, arra meg azt mondták, hogy nem értik, a különböző GSM boltok miért trükköznek ezzel, amikor ha befut egy garanciális probléma, ők is pontosan ugyanabba a márkaszervizbe fogják küldeni a telefont, ahova a Magyarországon hivatalosan is forgalmazott készülékeket kell vinniük az érintetteknek. Megrendeltem délelőtt, nap végén már mehettem is érte. A srác ott bontotta ki előttem az originál lematricázott csomagot, megmutatott minden tartozékot, itthon viszont nem néztem a töltöttséget, mivel a leírás azt mondta, hogy az első dolgom az legyen, hogy dugjam a töltőre (első okostelefonom, gondoltam, jó azt tenni, amit írnak). A készülékkel pedig semmi gond nem volt. Se pixel hiba, se korábbi használatra utaló nyomok. Minden oké. 2G-n használva adatkapcsolat nélkül alkalmankénti telefonálásokkal és játék futtatással 3-4 napot bírt egy feltöltéssel. Imádom!

    Aztán jött az egy hete írt balesetem a hullámcsattal. Csináltam róla látlelet fotókat és mivel tudtam, hogy ez az én ügyetlenségem volt, eleve úgy kerestem meg a boltot, hogy nem garanciális szervizelés ügyében kérem a segítségüket. A válasz meglepő volt, ugyanis azt mondták, hogy nekik nincs szervizük és azt javasolják, hogy keressek fel egy márkafüggetlen szakszervizt. Apa kezdődik... Gondoltam, nem hagyom annyiban, akkor ugyan árulják már el nekem, hogy ha garanciális lenne a hiba, ők hova küldenék a gépet (ha ők lepattintanak, majd elviszem oda én, tudva, hogy fizetős lesz a javítás). Válasz: "A hozzánk visszahozott készülékeket a beszállítóhoz juttatjuk vissza, nem szervizbe küldjük őket, így nem tudok Önnek címet írni.". Ragaszkodtam hozzá, hogy adjanak egy címet, amin elindulhatok, a választ azóta is várom (november 9. óta). De megpróbálkoztam az RMD-Electronic Kft-vel (www.sonyszerviz.hu) is, ők rögtön átirányítottak a CORDON Electronics Kft-hez, akikhez kedden (november 13-án) vittem el a telefont, hogy adjanak árajánlatot a javításra. Az árajánlatot a mai napig is várom... csak az árajánlatot...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák