Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonolada1

    senior tag

    Nincs szerencsénk párommal evvel a vassal sajnos.Az előzőt már írtam nektek,hogy 3nap után visszavittük a telefonálás közbeni hangmegszűnés miatt,amit szervízbe küldtek és amiről megállapították,hogy tényleg fenáll a hiba és jogos a készülékcsere.Kaptunk tehát egy újat,melynél még sokkal durvábban jelentkezett a probléma és elvittük a munkahelyemhez közeli Telenorba,ahol azt mondta az ott dolgozó emberke,hogy 72órás cserét sajna csak ott lehet érvényesíttetni,ahol a telót vettük,de annyit meg tud tenni,hogy kicseréli a készülékben a SIM-kártyát,mert az már elég régi volt és hogy tapasztalatból mondja,hogy az Androidos telóknál ez is jelenthet sokszor megmagyarázhatatlan problémákat.Csere után a boltban kipróbáltuk a készüléket,mely nem produkálta a hibát,azt hittük,a kártyacserével megoldódott a dolog,de a boltból kijövet ismét előjött a dolog,úgy,hogy a párom nem tudott kommunikálni a barátnőjével.Elmentünk végül oda,ahol vettük,elmondtuk mi a tényállás és azt mondták,hogy minden további nélkül cserélik,ha ott a helyszínen produkálja a hibát,mondanom sem kell,hogy működött a fogorvos-szindróma,ott teljesne jó volt,no problem,így ismét a szervízben landolt eme remekmű.Hát kíváncsi leszek mi lesz a vége,de ennyit telóval már rég szívtunk.

Új hozzászólás Aktív témák