Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Byu

    aktív tag

    Nincs ezekben semmi "különleges"... az USA jogában nem vagyok otthon, de az európai védjegyjogi szabályok alapján igenis, már olyan mértékű hasonlóság alapján is fel lehet lépni védjegybitorlással szemben, ami által a két terméket a célközönség asszociáció, illetve bármilyen mértékű képzettársítás útján összekapcsolhatja.
    Nem ilyen egyszerű a dolog, hogy a fogyasztónak meg kell tudnia különböztetni az almát a Samsung felirattól.

    Az egész mögött jogi háttér van, nem pedig csak annyi, hogy valami nem tetszik Steve Jobs-nak, és elmegy sírni érte a bíróságra tök alaptalanul. :) Ebben a jogi mozgástérben pedig természetes, hogy olyan méretű vállalatok, amelyeknek nem számít a perköltség, mindenért a biztonság kedvéért bírósági eljárást indítanak. Így működik az ÜZLET. Ez nem "jó" és "rossz" emberek harca, nem szolidaritás és nem szimpátia kérdése. Aki megtehet valamit, az meg is teszi, mert miért ne. Ilyen egyszerű.

Új hozzászólás Aktív témák