Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #59816064

    törölt tag

    válasz #59816064 #63711 üzenetére

    Na kifutottam az időből és azt elfelejtetem leírni hogy ne ijedj megy ha azzal jönnek, hogy szerintuk a kijelző nem hibás, és az IMEI szám nem lett átírva (bár ha kézzel van írva elég nehéz letagadni) -a garancia jegyen amit kaptál remélem az a kézzel írott IMEI szám van ami az telefonban is... tehát lehet azt mondják hogy akkor ezt ők szakértővel fogják megvizsgálni melynek a költsége téged terhel.
    A hatályos fogyasztóvédelmi törvény kimondja hogy a bizonyitási eljárás a forgalmazó feladata, annak terhe és költségen nem ruházható át a fogyasztóra.
    Mivel törvényileg kötelező a 10.000ft meghaladó termékekre (kivételek vannak) a 12 havi jótállás, ezért a jótálási procedúrát a fogyasztóvédelmi törvények és a ptk szabályozza, így teljesen védve vagy. Ha a 2. évbe lennél és sufni gsm-es garid lenne, akkor az olyan mintha nem lenne garid.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák