Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    Sziasztok!

    Pénteken vettem át a T-s webshopból rendelt S3 LTE-t, ma reggelre utolért a camera failed hiba. Sajnos hardveres hibának tűnik, szervizmenü is hibásnak mutatja. Kérdés: milyen lehetőségem van a cserére/javításra ilyenkor, van valakinek tapasztalata? Sétáljak be egy T pontba, és a kamera hibájára utalva lehetséges, hogy mivel 3 munkanapon belül vagyok, cserélik egyből, vagy elküldik bevizsgálásra? Vagy ebből mindenképpen szerviz lesz? Tapasztalat ilyesmiről? :F A telefonhoz amúgy nem kaptam Samsung garanciapapírt, csak szolgáltatóit. Ez gondolom azt jelenti, hogy közvetlenül Samsunghoz nem is lehet vinni?

    Előre is köszi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák