Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baladam86

    aktív tag

    Sziasztok!

    Tőlem okosabbak ötleteit várom :)

    Múltkor többen panaszkodtak, hogy rosszul hallanak a "vonal" másik végén, mintha víz alól beszélnék, ezért igényeltem helyszíni javítást, Samsungos bácsi kicserélte az alaplapomat, IMEI vissza, teszt rendben volt. Örültem vóna', de újabban megint mindenki arra panaszkodik, hogy azt hallják visszhangozva, amit közölni szeretnének velem. Én ugyan jól hallok mindenkit, de a túloldalon nem jó a vétel. Hiába van ki-bekapcsolva a zajszűrés, az eredmény mindig ugyanaz.

    Hívjak újra szervizest? Kérjek egy másik készüléket? Hogyan lehetne elérni, hogy megszűnjön a hiba?

    Előre is köszönöm a választ.

    SIISIIIS4Note3Note4Note9S23Ultra

Új hozzászólás Aktív témák