Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Abu85 #51 üzenetére

    Ehhez még annyit, hogy a HSA mellett az egész problémára léteznek alternatív stackek. Például a Windows esetében a WDDM 2.x nagyjából tudja a legfontosabb direktíváit a HSA-nak, tehát itt a HSA-ra igazából nincs szükség, mert a Microsoft saját megoldást kínál a problémára. Erre építenek is egy új IR-t, ami már ki is próbálható. Ez a DXIL, és ez ráadásul openszósz, meg a Clang/LLVM keretrendszerre épül, tehát rendkívül egyszerűen kiegészíthető. Hasonló ez a SPIR-V-hez, egy kiegészíthető IR, amire kezdésnek van egy alapszintű shader nyelvre vonatkozó támogatás, de az ökoszisztéma miatt ez kiegészíthető akármilyen magas szintű nyelvre.

    De ott van még a SYCL is, ami egy teljesen szabványos alternatíva a gyártói implementációk helyett.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák