Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FіkuszKukіsz

    őstag

    válasz atike #50 üzenetére

    Mivel is nyújt többet, azon kívül, hogy vékonyabb? Ne vicceljetek. Ez egy átcímkézett Gionee. Nem prémium kategória max közép.
    A "sufni" gsm-ek közt is vannak megbízható boltok. Nézz körbe a neten sokan megosztják a tapasztalataikat.
    Egyébként meg ezt a gari mániát nem értem. Garit vesztek vagy telefont? A nagyobb nevű gyártók szervizei is ugyanúgy szemétkedhetnek mint bármelyik sufni bolt. Nekem a Z1-emet nem voltak hajlandók javítani gariba, mondvacsinált okok miatt. Akkor most essek hanyatt, a kijövő szervizesnek vagy futárnak? Egyébként attól, hogy neked pozitív tapasztalod volt, nem biztos, hogy másnak is az van. Mondjuk az mindent elmond a márkáról, hogy az ismeretségi körödben a telót és a tabletet is szervizelni kellett.

    Egyébként nekem is van Prestigiom, egy hulladék media lejátszó. Az androidos remote appot sikerült úgy megírniuk,hogy wifin egyszerűen nem lehet kapcsolódni a lejátszóhoz. Etherneten megy, csak éppenséggel nincs kedvem a 21 sz.-ban bekábelezni a házat.

    [ Szerkesztve ]

    Romanes eunt domus

  • BE4GLE

    aktív tag

    válasz atike #50 üzenetére

    Nem hülyeség.

    Kölcsöntelefon nincs, szóval legalább két hétig nincs telefonod, ha nem szerzel magad. A szervizlap hiányosan dokumentált. Az én esetemben kétszer is visszaküldtek egy telefont azzal a rövid szöveggel, hogy "a készülék javítása", miközben a hiba megmaradt. (kétszer két hét) És semmi olyat nem írtak rá, hogy pl. kijelzőcsere, amit 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint kötelességük lett volna. Második alkalommal ráadásul sérülten kaptam vissza a telefont. Mázli, hogy a bolt, ahol vettem visszafizette a pénzem.

    [ Szerkesztve ]

    Redmi Note 9 Pro

Új hozzászólás Aktív témák