- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Kis kiegészítés részemről:
- Nem lett 44 milliárdos profitja a 'játék' diviziónak, ez csupán a működési eredménye, a bevételek és a költségek összevezetése; ezt még összevonják a cég többi egyéb bevételével (veszteségével) és leadózzák - ha van mit. Utána keletkezik a tényleges profit, ami már jellemzően jóval kevesebb ennél az összegnél.
- Szépen teljesített a 'játék' divízió ennek ellenére is, gyakorlatilag vitte a prímet a cégen belül. Csak a pénzügyi szolgáltatások bevétele tudta megközelíteni és az otthoni szórakoztatás produkált még valami értékelhetőt. Azért teszem idézőjelbe, mert nincs tisztán játékdivíziója, hanem oda van csoportosítva még néhány más dolog is. De kiemelték, hogy főleg a PS4 szoftvereknek köszönhető a szép teljesítmény, míg a Nintendo például mínuszt csinált ez idő alatt (mondjuk a körülményeket ismerve nem csoda).
- Annyira megtolta ez a játékos részleg a cég eredményét, hogy a konszolidált eredmény sem lett sokkal több. Összesen 57 milliárd jen. Ezt leadózva kaptak 21,2 milliárd jenes profitot, tehát egy gyors fejszámolással a konzolok-játékok-zenék-filmek hozhattak olyan ~15-16 milliárd tényleges profitot.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd