- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor 90 - modellalkat
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
OnePlus One - Kína már itt One
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Ezt kaptam válasznak:
Hello Sándor,Thank you for contacting OnePlus Customer Support. This is Riley and I will be assisting you today.
I'm sorry to hear about the battery problem as well as the unusual heating that you're experiencing with your OnePlus One. I know how important it is to have your phone running for at least a day. Please know that battery consumption will always depend on device usage. Running applications, background apps, brightness settings, wallpaper coloration and wallpaper type (live or static), enabled settings (WiFi, Location, Bluetooth, Mobile Data, NFC etc), online activity (streaming) will directly influence the battery life.
In order to isolate if this is a software or hardware related issue, kindly perform the troubleshooting steps listed below.
Steps for Oxygen OS:
- Power off your device.
- Press the power key + volume down for a few seconds.
- Select English.
- Select Wipe Data and Cache.
- There will be 3 options: Factory Reset, Wipe Data and Wipe Cache
- Select Wipe Cache.
- Select Yes.
- Reboot phone.Steps for Cyanogen OS:
- Power off your device.
- Press the power key + volume down for a few seconds.
- Select English.
- Select Wipe cache partitionThis will only clear the system cache and does not reset the phone. Make sure to force close all background apps and kindly observe your phone's battery life for at least a day to see if there's any improvement on the battery life.
Let me know if the issue remains so we can consider other options.
Best Regards,
Riley
OnePlus Customer SupportRemélem nem húzza szét a fórumot nagyon, ha igen, akkor link mögé berakom a screent a levélről.
Magyarul az 1 napos üzemidő normális, meg wipeoljak, hátha toldok a jelenlegi üzemidőn kicsit?
Stock LOS, semmi extra, napi 8-9 óra mobilnet, telefonhasználat csak akkor ha villog. Esténként 30-60 perc streaming wifin és jön az energia takarékos mód.
~2hetente jön frissítés a LOS-hoz, akkor mindig megcsinálom a wipeokat...Szerintetek hogyan tovább?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Synology NAS
- Filmvilág
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...