- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Assdak
őstag
válasz Cyberpunk #5506 üzenetére
A fogyasztóvédelem hivatalos közleménye,
Milyen igényeket lehet érvényesíteni hibás teljesítés esetén?
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.Jelen esetben, ha jól emlékszem, megvolt az első, második körös javítás, utána a csere, tehát emiatt nem reklamálhatnak. Mivel a telefon még most is recseg, ezért teljesült az a feltétel, hogy "e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni".
Én hasonló helyzetben, ha nemet mondanának, akkor elballagnék a fogyasztóvédelemhez, kikérném a véleményüket. Ingyen van, és segítőkészek.Itt az egész, el lehet olvasni,
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Óra topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest