Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Wyll #2572 üzenetére

    Hát, ezek elég jelentős hibák, én sem igazán békülnék ki velük.

    A felügyelt javítást igazából ők említették, gondolom azt takarja, hogy odaszólnak a központi szerviznek, hogy tekintve, hogy már többedszer megy vissza a készülék, ezért kerüljön máshoz, mint korábban és fokozottan figyeljenek a hibára - de ez csak tipp, lehet, hogy igazából semmi nincs mögötte, csak biztatni próbáltak.
    Én egy 66-ost cseréltem a mostani 72-esre.
    Az utalvány birtokában bármilyen telefont választhatsz, csak természetesen annyi a megkötés, hogy Nokia legyen. Az utalványon egyáltalán nem szerepel érték, csak az, hogy cserére vagy jogosult. A telefonod vásárláskori értéke a kiindulási alap, amiről ugye van számlád az adott helytől, ahová menned kell az új telefonért is. Ha annál az értéknél olcsóbbat választasz, akkor a különbözetet bukod, ha drágábbat, akkor ráfizeted a hiányt.

    De mondom, mindez csak akkor él, ha a telefonod tényleg javíthatatlan és sokszor megjárja a központi szervizt. Becsületükre legyen mondva, hogy tényleg mindent elkövettek, tán két főpanel csere is volt, de ennek ellenére sem sikerült minden hibát elhárítani, ezért gálánsan végül kiadták az utalványt, ők is látták, hogy problémás a készülék. Azóta semmi gond a 72-essel, már túl vagyok vele az első éven.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák