- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DM-Fan
nagyúr
Teljesen mindegy, hogy melyik szolgáltatónál vetted. Ha szolgáltatótól vetted, akkor 2 éves gyári Nokia garanciát kapsz rá, amelyen belül javítaniuk kell. A készüléket nem a szolgáltatóhoz kell bevinned, hanem a garanciajeggyel együtt valamelyik Nokia Care Point-ba. Ha komoly a hiba, akkor ők ugye beküldik központi szervizbe - nekem négyszer küldték be. Ha a javítás sokadszorra sem sikeres (minimum háromszor, de inkább többszöri sikertelen javításról van szó), akkor csereutalvány kiadása mellett dönthet a Nokia, ha ezt indokoltnak látja. Az én esetemben eléggé indokolt volt, mivel négyszer is megjárta a készülék a központi szervizt és ezt követően sem lett makulátlan. Így sok telefonálás, sikertelen faxolások, e-mail-küldések, a telefon ismételt szervizbe küldése, majd ismételt űrlapkitöltések után megkaptam a csereutalványt (kb. egy hónap alatt zajlott mindez - először csak a telefon felügyelt javítását kértem, majd mikor láttam, hogy ismét nem jó, már következetesen ragaszkodtam a csereutalványhoz, mert többedszerre hibásan kaptam vissza a készüléket - ha egy hibát kijavítottak, jelentkezett helyette másik), amellyel ugyanoda kellett mennem, ahol az előző készüléket vásároltam (szolgáltató volt egyébként) és ott - az utalvány Nokiával történt telefonos ellenőrzése mellett - kiadták nekem az új telefont, értékegyeztetéssel. Természetesen ugyanolyan szolgáltatófüggő készüléket kapsz, nem függetlent. Az új telefon már egyébként olcsóbb volt (pedig nagyobb modell), mint az előző telefon vásárláskori értéke, a különbözetet persze elbuktam, azt a szolgáltató nem adja vissza, másik terméket nem választhatsz a fennmaradt összegből. Végül is pár ezer forintról volt csak szó egy közel 80 eFt értékű készülék esetében, így annyira nem problémáztam, örültem, hogy végre kicserélték a készüléket. Azt jobban zokon vettem volna, ha nálam marad egy majd' 80 eFt értékű, hibásan működő készülék.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Filmvilág
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...