Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibro5

    senior tag

    válasz RandomGosu #7035 üzenetére

    "ilyenkor azt tudom tanácsolni hogy vidd be a pannonba és állítasd be velük, végül is nem azért fizetted ki a telefont, hogy utána neked kellje vele szenvedned."

    ma ezt meg is tettem. Az egyik boltban (2 hivatalos pannon üzlet is van a westendben) a csajnak fogalma nem volt arról hogy mi az a mobil szélessáv és csak azt hajtogatta, hogy hívjam a 1220-at majd ott segítenek. A másik boltban pedig azt mondták, hogy a mobil internet=wap, úgyhogy a gyári wapos beállítással mennie kell. Mire mondtam, hogy azzal sem megy akkor azt mondták hagyjam ott a készüléket és elküldik szervízbe...

    Megpróbálkoztam a nokia üzlettel is, ahol azt mondták, hogy az a menüpont ahol be lehetne állítani a kapcsolatot az hiányzik a pannonos készülékből és csak egy megoldás van, ha szoftvert frissítek a kártyafüggetlen verzióra, ami 6000 Ft :(
    Szóval továbbra sem jutottam egyről a kettőre.
    Netezni tudok (wapon), meg gmail leveleket olvasni a telepített gmail klienssel (a telefon email kliensével ez sem működik), de ezen kívül semmilyen internetes üzenetküldő/VoIP alkalmazást nem tudok futtatni :O
    Ha valakinek van megoldása kérem szóljon!

Új hozzászólás Aktív témák