Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz LordX #45 üzenetére

    Attól függ, hogy a modellezés hova tart. Ha marad a poligon-alapú feldolgozás, akkor van egy szint, ami kivégzi a raszterizálást. Most hogy van tesszellátora a GPU-knak egyre több fejlesztői bemutatón kerül elő, hogy a világ kialakításánál vigyázzanak a magas raszterizálási hatékonyságra, vagyis egyetlen háromszög se legyen kisebb 16 pixelnél. 8 pixeles háromszögméret mellett már 50% alatt van a raszterizálás. A mikropoligon render elméletben 1 háromszög/pixelt jelent, ott már 10% alatti a raszterizálás hatékonysága.

    Egyszer talán elérhető az a szint, amikor a ray-tracing hatékonyabb lesz, mint a raszterizálás. De ott van még quad-fragment merging, ami a fenti problémán segít a reszterizálásnál, így kitolhatja a technika élettartamát. 7-8 év múlva érdemes erre visszatérni. Addig felesleges ezzel az elmélettel foglalkozni. Valszeg, ha terjedni is kezd a valós idejű ray-tracing, akkor az 10 éven belül nem lesz jelentős terjedés.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák