- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zarayg
aktív tag
Csepel, Szent Imre tér. Sarkon BKK automata. Reggel megyek, megveszem a bérletet. Kinyomkodom, fizetek, 10.000-res benyom, majd kiírja, hogy művelet megszakítva és ennyi, főoldal. Agyérgörcs elkapott, hívom BKK központot, hogy benyelte. Jegyzőkönyvezték, elkérték az adataimat, és mondták, hogy értesítenek... mondom wattafak? hó' vége volt, épp hogy annyi spórolt pénzem volt, hogy a bérletet megtudjam venni, és még azt is benyelte. Kérdeztem tök normális emberi módon a diszpécsertől, hogy most hogy menjek munkába (Csepel - Újpestet jártam azon időben), és mondta, hogy Ő nem tud tenni semmit. Kérdeztem, hogy akkor tud-e valami igazolást küldeni email-ben vagy valami, hogy a metrón tudjak közlekedni, villamoson, stb... Semmit nem tudtak csinálni.. 28. munkanapra hívtak, hogy átvizsgálták, és hogy rendszer hiba volt, és hogy sajnálják, menjek be, kifizetik. Bemegyek RBS utcai központba, aláírattak velem egy papírt, hogy mi történt (átolvastam, stimmelt), és ennyibe maradt a dolog. Kérdeztem az ott intézkedő hölgyet, hogy valami fajta kárpótlást intézzen már (legalább 1 havi bérletet vagy valamit hello...) és azt mondta, hogy nem élhetek ilyenekkel
tanulság: soha többet nem veszek automatából bérletet, inkább kivárom a fél órás sorban állást a pénztárnál.
Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.
-
zarayg
aktív tag
válasz marositech #6 üzenetére
inkább, mint hogy a kártyámat benyelje
Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...