- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
10 millióból 1? Szerintem ezt gondold át mégegyszer, magyarországon én is ismerek nem egy embert, aki nem rajong az ABS-ért.
Az automata váltónak más a baja. Fingja nincs róla, mikor mennyi erőre van szükség. Azt Te látod a két szép szemeddel. Amikor az automata érzékeli, hogy padlóig nyomtad, akkor pedig már rég menni kéne, nem a sebességet keresgélni. Kiszámíthatatlan, veszélyes lehet. Másfelől egy rendkívül bonyolult, érzékeny, drága szerkezet, ami szeret tönkremenni és egy vagyon a javítás. Ehhez képest a manuális kimegy a világból.
Ami a forgalmat illet, ki kell ismerni, mikor hol milyen a forgalom. Persze, ezt egyszerűbbé teszi pl. egy google mapsos okosteló ami mutatja a forgalmat, de egyszer átvészeled magad rajta és kb. ennyi, többet nem is kell.
Én ezért járok főleg motorral, azzal még sokkal többet nyerek, mint napi fél órát. Tudom nem való mindenkinek és veszélyes is.
(#35) Stauffenberg: Ezek a dolgok viszont hasznosak. Amíg csak rázza a kormányt a sávelhagyás jelző, abból baj sem lehet.
(#40) Stauffenberg: "Meg persze az sem baj, ha vezetés közben odafigyel ránk az autó és korrigál ha baromságot csinálunk."
Na pont ez az, ami szerintem kivitelezhetetlen. Ki dönti el, mi a baromság? Jön szemből a kamion, Te jobbra rántod mert inkább az árok, a kocsi meg balra rántaná, mert az árok neki nem tetszik? A kamion nem várja meg, míg lebokszoljátok egymással...Ami a megfigyeléseket illeti, a világhálóra kötött "okos" autó kamerákkal, szenzorokal vastagon felszerelve a kormányzati megfigyelők álma. Hamarabb tudnák ha felszedtél pár kilót, mint te magad.
(#41) bambano:
-Kihangosító: alapvetően nem kéne az autóban útközben a telefonálást erőltetni, de már ha igen, pár ezresért kapni BT-os kihangosítót, ami autóban is használható és máshol is.
-wifi: legyen a gyerek FB függő még mikor fel sem nőtt? Remek...
-Kanyarreflektor: nélküözheetlen, tényleg.
-az automata váltónak sem kell navi, más értékekből is detektálható az emelkedő időben, ugyanakkor egy előzési szándékot a navi sem fog tuni jelezni.
-veszélyekre figyelmeztetnek az útszéli piros háromszögbe helyezett táblák, azért vannak. Az eléd ugró szarvast a navi sem fogja jelezni, erre mérget vehetsz.
Az úttal amúgy nem tudom, mit kéne kommunikálni, én nem szoktam. Más autókat is vagy megköszönni szoktam az előzékenységet, vagy szidni a veszélyes vagy tahó manővereket.Na akkor vessük össze ezeket az erősen kétes előnyöket a hátrányokkal:
atomrobbanás méretű biztonsági problémák, ár, szervizelhetetlenség.Nekem ez köszönöm, nem kell.
(#42) bambano: Viszont sajnos mindettő nagyon is valós probléma.
(#43) bambano: Tudom, micsoda az ESP és hogy működik.
Persze, ideális esetben megver egy (jobb!) ABS, csaképpen a lábam jeladója nem tud elkoszolódni, minden körülmény és útviszony mellett megbízhatóan működik, a munkahenger se tud nagyon váratlanul elromlani.
Nem véletlenül lehet (és kell) pl. terepjárókon kikapcsolni az ABS-t és ASR-t. Egyszerűen a technika a csodálatos adataival sem veszi fel a versenyt itt a hagyományos megoldással.100%-ig biztos vagyok benne, hogy tökéletesen biztonságosan, kényelmesen meg tudtam volna állítani az autót ABS nélkül. Megjegyzem, az első helyen félreálltam kiszeni a biztit, és érdekes mód azonnal jó lett a kocsi fékezhetősége. Nem az én veretes hülyeségem volt. Egyszerűen annyi történt, a csúszós úton az ABS valamiért nem engedte fékeznem a kereket, pedig mérföldkre voltam a csúszáshatártól, állóra fékezett kerekekkel hamarabb megálltam volna.
Ami az automatákat illeti, van elég bajuk a duplakuplungosoknak is, az áruk is egy vagyon, ha beszarnak. De tény, azok már legalább képesek gyorsan felváltani, meg félautomata ódon működni, bár azért ez is messze nem tökéletes, maradok a manuálisnál.
Az automata váltók sokkal kevésbé bírják a nyomatékot, és a durva bánásmódot, mint a manuális. Annak idején azért nem kapta meg az SLR Mclaren az AMD 7-sebességes automatáját, mert egyszerűen széttépte volna a motor, így az egyszerűbb 5-sebességse kapta. Tudtommal akkoriban (nem volt az olyan régen) így is az volt a világ legerősebb automata váltós járműve. Csak azt akartam mondani, a hülye sofőr ellen az automata se véd, de legalább drágább cserélni, ha tönkremegy.
(#45) bambano: Szignifikás különbségek vannak egyes típusok fenntartási költségi között. Nálunk a családi autó egy 2000-es évjáratú benzines Skoda felicia, alig kell költeni rá, könnyen karbantartható, megbízhtó. Tudnék mondani eseteket, amikor ismerősi körben 3-5 éves autók javítása többe került, mint ennek a komplett piaci értéke...
(#46) emvy: Köszi! Azért véleményem lehet? Bocs, nincs rálátásom az egész világra, de a linked is ferdítés, mivel egy autószerelő, aki naponta több autón dolgozik, azért nem az egyszeri Józsika, akinek a szomszédja azt mondta. Nem kell persze elfogadnod, ha neked ez a forrás nem oké.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest