Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz .mf #8 üzenetére

    "elég sok elektromos hiba miatti útközbeni leállásról hallottam már"

    Ha autoztal volna a nyolcvanas evekben, akkor meg annal is tobb mechanikus hiba miatti leallasrol hallhattal volna. Manapsag azert eleg szokatlan latvany a lerobbant auto.
    Raadasul a leallas azert nem olyan rettenetes nagy biztonsagi kockazat. A legzsak, ABS, ESP, tolatoradar, holtterfigyelo meg miegyebek viszont nagyon sokat adnak a biztonsaghoz.

    (#9) nubreed: "Távoli indítás minek?"

    Arra, hogy mire a user az autohoz er, az bemelegedjen / lehuljon. (Mondjuk pont a futeshez az allofutes joval praktikusabb, de a vezerles problemaja annal is ugyanugy megvan.)

    (#14) csernust: "Mondjuk ezek az autók nem 15 meg 20 évre lesznek tervezve zserintem."

    Ez mondjuk egy komoly kihivas, valahogy ugy kellene tervezni ezeket a rendszereket, hogy ugy nagyjabol idotalloak maradjanak ill. viszonylag egyszeruen lehessen upgrade-elni azt, amit kell (pl. egy husz evvel ezelotti okosauton (ha akkor lett volna ilyen) valoszinuleg soros vagy parhuzamos port lenne a csatlakozasi lehetoseg, ott kellene valami adapter wifihez vagy BT-hez) es ehhez jol atgondolt, nyilt, joldokumentalt, valoban tamogatott szabvanyokra lenne szukseg. Abbol az amokfutasbol kiindulva, ami az okosteveknel van, ehhez azert olyan tul nagy remenyeket nem fuznek.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák