Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #29 üzenetére
Szerintem ha csak feleolyan jó lesz, mint ahogyan beharangozták, akkor is tarolni fog, mert a többi autógyártó olyan töketlen, hogy egy normális alaktromos autót nem tud prezentálni. Mert vagy bűnronda, vagy használhatatlan, vagy mindkettő.
Ott van hollandia, ahol 2025 után már nem lehet benzines és dizel autókat forgalomba hozni majd, ha minden jól megy.Én kiegyeznék egy 200-250km-t egy töltésről tudó, elektromos autóval, ami megfizethető is.
Munkábajáráshoz minek 1000km-es hatótáv? Szerintem kevés ember jár 100km-től távolabb dolgozni napi szinten autóval. (céges autók kivételével természetesen)Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
dajkopali
addikt
válasz Shadowbull #51 üzenetére
igen, de hát ők befektetők, ez vele jár
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #72 üzenetére
Városi autózásra pedig tökéletes az elektromos. Főleg úgy hogy ingyen parkolhatnak, ingyen tölthetik őket.
Engem nem zavarna, hogy nem tudok egy töltéssel 5-600 km-t menni. Miért akarnék? Van gyorstöltő hálózat Európában, kis kitérőkkel szerintem tök jól megoldható az autózás.
De én tuti csak városban használnám.⭐ Stella
-
pomorski
őstag
válasz Shadowbull #111 üzenetére
"Az akksik elettartama sem valami acelos..." - Pedig nem is B20-ból építik őket...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen