- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
caprine
aktív tag
".....vizsgáló felmérés szerint szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal."
Elemezzük akkor ki ezt a mondatot, mert úgy tünik a szokásos statisztikai csürcsavarás van benne. Nem az számít hányan vásároltak, hanem hogy ehhez mennyi municiót vetettek be. Nekem napi szinten dobnak be szórólapot, ez éves szinten vegyük 365 szórólapnak, ebből max 2 szórólap és azon is mondjuk csak 1 tétel érdekel, persze ezt hogy még rondább legyen a képlet 1 szórólapon nem 1 ajánlat van hanem sokkal több, hirdető újságnál akár 100 is lehet tehát azzal még szorozni kellene és rögtön nem ilyen 2/3 arány jönne ki hanem kb 1/3000, és ez a reálisabb. Email esetében napi 2-10 spam jön, ebből mondjuk 5 érdekel éves szinten. Ennyit ennek a reklámnak a hatékonyságáról. Ha én ilyen hatékonysággal dolgoznák akkor rég kirugnának.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)