Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • caprine

    aktív tag

    ".....vizsgáló felmérés szerint szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal."

    Elemezzük akkor ki ezt a mondatot, mert úgy tünik a szokásos statisztikai csürcsavarás van benne. Nem az számít hányan vásároltak, hanem hogy ehhez mennyi municiót vetettek be. Nekem napi szinten dobnak be szórólapot, ez éves szinten vegyük 365 szórólapnak, ebből max 2 szórólap és azon is mondjuk csak 1 tétel érdekel, persze ezt hogy még rondább legyen a képlet 1 szórólapon nem 1 ajánlat van hanem sokkal több, hirdető újságnál akár 100 is lehet tehát azzal még szorozni kellene és rögtön nem ilyen 2/3 arány jönne ki hanem kb 1/3000, és ez a reálisabb. Email esetében napi 2-10 spam jön, ebből mondjuk 5 érdekel éves szinten. Ennyit ennek a reklámnak a hatékonyságáról. Ha én ilyen hatékonysággal dolgoznák akkor rég kirugnának.

    Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

Új hozzászólás Aktív témák