- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem a probléma az az ilyen "mozgás szimulátorokkal", hogy a látvány megvan, de közben ülsz egy székben, és maximum a kezeddel hadonászol és a levegőt markolod. Vajon mi lesz az agy válasza erre az ellentmondó információra, illetve milyen élményt kap a játékos?
Konzoloknál a Kinect, a PS move controller, a wii mote különböző módon fizikailag bevonta a játékosokat a világba, sőt bizonyos módon még visszajelzést is adtak. A kamerás egység mozgásra késztetett, a kontrollerek meg mondjuk kardmarkolatnak, ping-pong, tenisz, baseball ütő nyelének szolgáltak.
Itt meg nincs ilyen. A sisak miatt mondhatni nem is mozoghatsz, mert baleset lehet belőle.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
atike
nagyúr
Ez konkrétan qrva jó!
Se gépem nem lesz soha alá nem hogy még Oculusom... Sajnos.
-
Wlac
Ármester
Az, hogy kontrollerrel/egérrel a kézben kell kattintgatnom, mialatt egy VR szemüveg van a fejemen, pont elég. Itt a látvány, valamint a szemüveg által gerjesztett valóságérzet a lényeg. A Kinect és Move nem véletlen nem volt annyira groundbreaking, mint amennyire várták, sokszor nagyon béna volt a hadonászás. Egy mászófallal lenne értelme a mozgáskövetésnek, de egyébként szerintem nem lenne annyira élvezetes az, hogy a tévé előtt lóbáljam "vakon" a kezem.
“The wha-"
-
CocooN-z
őstag
nagyon bejövős...de a lebegő kézfejek....
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
-
#20655360
törölt tag
Még még mindig azt mondom, akiknek ez bejönne, azok többsége azt se tudja mi az a vr.
A grafika gyönyörű mondjuk. Viszont a játék egywalkingclimbing sim és ennyi. -
VinoRosso
veterán
Nagy lufi lesz ez is ami kipukkan. Fullos grafika nulla mögöttes tartalommal. Ráadásul iszonyat réteg, eleve aki ezt a sportot szereti és akinek van pénze a hardverre. Csináltak volna egy autosport játékot, ahol tényleg sokat dobna a VR a latba a sebesség miatt + ott lehet kormányt is venni, ne adj isten egy cockpitet és akkor teljes a szimulátor élmény. Esetleg valami télisportos játékot, műlesiklás, snowboard, műugrás, bob stb... ez addig lesz érdekes amig újdonságnak hat a VR miatt, mert azon kívül nincs semmi ami megfogná a játékost.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen. Nagyon nem mindegy, hogy miből próbálnak VR verziót készíteni. A szemnek, fülnek szóló visszacsatolás környezet rendben lesz, de mi lesz a többi érzékszervvel?
Azok az autós, repülős és más olyan játékok, ahol ülni kell, vagy csak minimálisan mozogni sikeresebbek lesznek a VR játékok között. Az audiovizuális atmoszférát a többi is megteremti majd, de a túl fapados lesz az egész.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ayo
addikt
-
Necroman_Mk2
őstag
A VR FPS-knél sem kell az ember kezében egy fegyvernek látsz tárgyat tartania, hogy élvezetes legyen a játék. Mondjuk az simán elképzelhető, hogy a mozgásérzékelős irányítók a reneszánszukat fogják a virtuális sisakok okán élni, legalább is a Move és Wiimote páros esélyes (de a Kinect-et is el tudom képzelni, pl. beszkenneli a tested, így pl. a VR moziban ülve magadat látod a székben).
(#6) VinoRosso Most vegyék fel a kesztyűt a Project Cars-szal? (költői kérdés volt)
Egyébként szerintem ez egy igencsak innovatív próbálkozás, és a VR sokat is ad az élményhez. Monitoron nem lenne ugyanaz, maximum a grafika.(#4) CocooN-z Szerintem azért oldották meg ezt így, hogy legyen az agy felé egy visszacsatolás, miszerint "ez nem a valóság, szóval nem kell félni". Egy valódi hegymászó testtel szvsz már több embernek lenne rosszulléta meg halálfélelme.
[ Szerkesztve ]
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
Peat;)
veterán
A cikk elég negatívan indít, a ryse nem váltotta meg a világot, de egy laza, könnyen végigjátszható, szimpatikus játék volt, pont olyan mint amilyennek egy új konzolos nyitócímnek lennie kell. Én úgy gondolom bőven megütötte az értékelhető kategóriát, csak sajnos a "rossz" gépre jelent meg és ez volt a crytek veszte. A hype-ot követni kell egy nehéz helyzetben lévő cégnek és az bizony a ps4 volt.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz Necroman_Mk2 #12 üzenetére
Simán. Vagy akár a Dirt Rallyval, vagy az NFS-el. Ott a BeamNG így sokat nem is kell dolgozni a fizikán. De lehet újat is kitalálni, görkocsis játékot nem láttam pl, és azért az elég fosatós lehet VR sisakkal.
Vagy egy olyasmi racing játék, ami a Bioshockos skyline-okra épül, amiben mondjuk lőni is lehetne a másikra.
Bármi, amiben van sebesség és amiben van kreativ potenciál. A falmászásban elég kevés van. Lassú, szenvedős, és zömében a falat nézed. A mai FPS játékok egyik leggyűlöltebb fillere az, amikor egy falon kell mászni, és villog hogy tap T to climb, vagy jobb esetben LMB+RMB to climb. -
oriic
HÁZIGAZDA
"A cikk elég negatívan indít, a ryse nem váltotta meg a világot, de egy laza, könnyen végigjátszható, szimpatikus játék volt, pont olyan mint amilyennek egy új konzolos nyitócímnek lennie kell."
Ettől függetlenül nem volt értékelhető cím, inkább ismét techdemó, ez meglátszik az eladásokon is. A legtöbben már akkor kezdték el venni, amikor már a fullos kiadást adták bagóért.
Live-Die-Respawn
-
Peat;)
veterán
Szerintem az eladások egyáltalán nem korrelálnak a minőséggel a mai játékpiacon. Rengeteg szennyet vesznek meg az emberek, mert csak a nagy kiadók, nagy címeiben tudnak gondolkodni, illetve a marketing nagyon hatékony a játékpiacon. A nagyobb kiadók a marketing részre ijesztően sokat fordítanak az egész projekt arányaiban.
Én az x360 idejében is nagyon örültem a kisebb játékoknak, amik 10-20 óra alatt végigjátszhatóak voltak, adtak egy storyt, és tényleg csak szórakoztattak. A Ryse ezt hozta vissza, nem is hirdették egy 100 órás rpg-nek és nem is kell minden játéknak annak lennie. Egy sima zúzdajáték. A harcrendszertől kezdve mindent cikiztek benne, csak éppen pl egy shadow of mordor agyondicsért játékhoz képest semmivel sem kevesebb, ami színtiszta repetitív produktum minden elemében nem csak a harcban. A ryse-nak legalább volt eleje és vége. Nyilván ez személyes vélemény, csak mondtam két címet amik közül az egyik elismert, a másik nem, a kettő között a különbség pedig hogy a jobb nevű el van nyújtva mint a rétes tészta teljesen lapos storyvezetéssel, de mivel lehet benne 40 órát csinálni a nagy semmit 80% alatt nem illet értékelni.
-
kona005
senior tag
Jó sokat gondolkodhattak a címen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...