- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz m0h0senator #19 üzenetére
Ebben az a vicces, hogy ez először K750-mel csináltam, egy külsős programmal, vezetéken vagy BT-n keresztül. Droidra kicsit drágállom, bár van free, szarabb sporttal.
Volt fenn több ilyen progi is nálam(csak értesítés, hangot nem vitt át), többnyire a késleltetés problémás, bár megesett, hogy a gép előbb csörgött mint a teló.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz m0h0senator #27 üzenetére
BT szerinted nem elég akkor headsetnek hogy használják úgy 13éve?
A hívás gépen csak azzal ment mert a progi emulált egy hedsetet a gépre, és azon keresztül simán lehetett beszélni, azzal nem volt gond. SMS is ment simán, összességeben jól működött akkoriban az.
Droidon szerintem most valamivel macerásabb. -
vicze
félisten
válasz unrealnoise #86 üzenetére
iOS-en 1 típusú GPU van az összes termékben, természetesen skálázódik maga a program és sokkal szebben néz ki egy i5S-en mint egy i4-en ugyanaz, egyértelmű. (Az Adreno optimalizálás azóta megoldották amúgy RR3-ban.)
A konzolosítás felé már megtette az Apple az első lépés a kontroller támogatással 1éve, igazából semmit nem csináltak vele. És az AppleTv még mindig a A5-ön döcög(legújabb 1magoson), szóval játékokra alkalmatlan.Ezen a téren nagyot kell lépjen az Apple, mivel mind Amazon(már meglépte) mind Google (3hét múlva) lépett és elég erős konkurenciát kínálnak. Egyelőre az Amazon vonala a legtisztább amúgy, a Google-ét majd meglátjuk pár hét múlva mit hoznak ki az AndroidTV-ből, remélem nem flopol, mint a Q és a GoogleTV.
Amúgy maga a TV konzol piac ugye olyan ahol egyik cég se erős, elég esélyes, hogy ezért is kellett Applnek Iovine, hogy ezt az irányt a kapcsolataival ebben a szakában megfelelően tudja vinni, mert nagyon könnyen elgáncsolhatják Apple-t.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
-
vicze
félisten
? (WTF legacy I/O eszköz? bill egér?)
Miért hiszi azt bárki, hogy a két felhasználási mód bármilyen formában összeegyeztethető? Mindenképp más-más felület kell az adott appnak. A konvergencia tekintetében jelenleg MS jár legelőrébb, mivel egységes felülete van. (Az hogy milyen az most nem vita tárgya.)
Teljes átjárást ad tablet és desktop felhasználás között. Pont ebből volt a legnagyobb felháborodás a W8- estén, hogy az egyik felület túlságosan erőltetve lett.
Apple miben tud csodást csinálni? Helyzet teljesen ugyan az, tableten nem akarsz abalkokat, desktopon nem akarsz teljes képernyős appokat. -
vicze
félisten
Továbbra is a bill+egér mióta legacy nem gyártják őket vagy mi? 10év múlva is ezt fogod használni, az égvilágon semmi legacy(out-of-date hardware still in use) nincs benne.
Most őszintén nem tudom, hogy mit szeretnél kihozni. Nem igazán tudom kihámozni az elég üres katyvaszból.
"hatékonyan lehet legacy i/o eszközökkel is és touch módban kezelni"
Azt azért elmesélhetnéd, hogy hogy a jó francba hidalod át csettintésre a 27" - 7" távolságot, a DPI különbségekről nem is beszélve. Alapjában a WPF és a WinForms rákfenéje is az, hogy DPI "unaware", mert egyszerűen nem volt prioritás akkoriban. Ugyan úgy ahogy pl. Adobe termékek csesznek skálázódni Mac-en, mert saját UI elemeket használnak(tudom van amit frissítettek), úgy Windowson halmozottan nagyobb probléma, mert a legegyszerűbb alkalmazás se skálázódik sehova kb.
A default Metro célja meg az volt, hogy rászoktassák az embereket, mivel 1 sugarú nem vált nem babrál, megszokja és kész, tök mindegy hogy jó vagy rossz. iOS-en van választásod, ha változtatnak valamit? Nincs, megszokod vagy megszöksz.
Egyszóval a feljebb taglat DPI problematikára abszolút megoldás a Metro, minden szintre, és nem touch only.
(A milyenségéről nem vitatkozok, mert zsigerből idegen és ronda számomra.)"esetleg akarhatok olyan appot, ami mindkét módban jól működik"
Továbbra is 27" - 7" áthidalásának problematikáját leírhatnád. A különböző felületű appoknak semmi akadálya, 8.1-től IE is értelmesen vált a két mód között, ezt bármelyik app megcsinálhatja.
Nem nincs jövője az öszvéreknek, csak ezt még nem akarja belátni senki. Nincs "One fit for all!".
Azt meg végképp nem látom, hogy OSX, mivel lépett volna előrébb ebbe az irányba."egyáltalán nincs is legacy i/o eszközökkel jól kezelhető felület az androidban"
He? És miért ne lenne használható az alap felület azzal? Minimálisan lassabb kurzorral hadonászni, de különösebb probléma nincs, a bill meg egyértelműen kényelmesebb sokkal. -
vicze
félisten
Skálázódni skálázódnak, DE a skálázódás eredménye vagy jó vagy nem. A feliratok úgy 90%-ban teljesen csétcsesződnek, az UI elemek szétcsúsznak és egyszerűen ronda lesz az alkalmazás, maga az egész skálázódás borzalmas eredményt ad. Ezt most W8.1 elöttre mondom, W7-en próbáltam használni anno, és kb agyrém. Tök mindegy hogy WPF vagy WinForms, 8.1 alatt is a rendszer nyúl bele kemény a megjelenítésbe, nem pedig alapból "jó".
Szerk: Hova vigyük át a témát? Nem akarom halálra offolni szegény iOS-t.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Megbocsáss de azt hiszem pár dologban egy csöppet el vagy tévedve.
Korábbihoz annyit, hogy pont, hogy az iOS/WP való átlagfelhasználónak és Android annak, aki ért is hozzá, de consumer világban élünk, így nem az lett végül, de ez egy elég hosszú flame téma."Hardware t kell el érni közvetlen nem sdk k tömkelegjét futtatni..."
Azt hiszem a programozók többsége bele is halna, ha assemblyben kellene programozzon és nem egy SDK-n keresztül. Android NDK engedi ARM assambly kódba való integrálását, ahogy tudtommal Xcode is, csak ott macerásabb(certezni kell?), de használni valószínű a kutya se használja, mert elhanyagolható esetben van értelme. Szóval mindenki valamilyen SDK-ban programoz, mindegy milyen platform, anélkül manapság lehetetlen.
Bár úgy sejtem hogy nem vagy tisztában, hogy mi az az SDK és mi a feladata, meg úgy egyáltalán hol "fut". (elnézést)Ha ezzel a beszólással a Metal API-ra akartál célozni, akkor el kell szomorítsalak, de a nevében is benne van, hogy az egy API, így azt egy SDK-n keresztül programozod. Pontosan olyan API mint a DX vagy az OpenGL, csak épp az adott HW-hoz van szorosan igazítva, így magasan optimalizált kód fordítható az adott HW-hoz, mint Mantel esetében. Jelen esetben ez csak a PowerVR G6xxx(kivéve G6100, és 6XE sorozat) sorozatra vonatkozik, azaz Apple esetében az A7 SoC-ra. Minden máshoz marad OpenGL ES 2.0.
@focvis: Így is ki lehet fejezni.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Ha már Metal API, akkor pár gondolat, hogy esetlegesen miért vezetik be szerintem.
Mivel a mostani A7 SoC és valószínű még 20nm-en az A8(?) is erőteljesen thermal throttling problémába ütközik (ahogy S800 és a többi) már most is. Ha Apple növeli szeretné a felbontást az eszközeiben főleg a telefonban, akkor ott erőteljes problémákba ütközhetnek a játékok, mivel a GPU nagyobb felbontást kell meghajtson, ami még nagyobb hőtermelést jelent. Erre lehet megoldás, hogy OpenGL helyett egy jóval hatékonyabb API-t raknak a HW fölé, így csökkentbe a HW terhelését, és javítva a hőtermelést és nem utolsó sorban az üzemidőt. Tehát nem a szebb grafika és egyéb bla-bla a cél, hanem a hosszabb üzemidő és fenntartható teljesítmény megnövelt felbontás mellett is. -
vicze
félisten
Továbbra se flame keltés volt a célom, ahogy céloztam rá és az X-dik értelmetlen iOS vs. Android vita elindítása... (Különben is hol vannak a felháborodott WP-sek? )
Koncentráljatok inkább a többire az érdekesebb
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mr Dini: Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest