Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Mobilarena
Megkésve bár, de törve nem végre bemutatkozott az LG várva várt zászlós hajója, az LG Optimus 4X HD.
Mint azt sokan tudjuk ebben az évben kicsit döcögősen indult el az LG hadjárata, kivételesen a HTC One X került először a piacra, ezután az Samsung csatahajója a Galaxy S3, majd ezt követően az LG 4X HD. Bár a bejelentés már ez év februárjában megtörtént, ami beszámolt a készülék specifikációiról is, és elhintett 1-2 fotót is, a megjelenésre ezúttal még sokat kellett várni.
De megtörtént, bár nem úgy ahogyan azt a Samsung tette a Galaxy S3-al, aminek persze visszhangja is volt, de lényeg hogy itt van, megvoltak az első tesztek, és már kis hazánkban is kapható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Látom mindenki nagyon várja már az első tapasztalatokat a telefonról.
Én pénteken rendeltem meg, mivel a Defy+-om már harmadjára adta meg magát hangszóró szinten és tele lett a hócipőm, hogy 2 havonta menjek vele szervízbe.
A Defy+-t nagyon szerettem, mert a hangszórót leszámítva tökéletes volt, főleg hogy agyon lehetett moddolni, viszont ha már cserére adtam a fejem valami komolyabbat akartam.
T-nél rendeltem meg, azt ígérték kedden kiszállítják, szóval ha minden jól megy holnap már le tudom írni az első tapasztalaimat.
-
Jonny99
tag
Holnap ha megjön szerintem úgyis nyúzni fogom kicsit, bár a melóm miatt lehet csak késői órákban fogom tudni feldobni az első benyomásokat.
Az biztos, hogy szerdán össze lesz hasonlítva egy Galaxy S3-al, mivel kollégám beszerzett egy S3-at, így legalább a két kijelző közti különbséget is le tudom majd írni, mivel a tesztképeken ugye nem a valóság látszik.
Egyébként én személy szerint nem várok tőle semmi extrát, viszont abban biztos vagyok, hogy nem lesz gyenge a készülék, bármilyen szempontot nézünk. Sokan azt mondják, hogy gyengébb mint a SGS3 vagy nem tud annyit mint a HTC One X. Engem ez nem érdekel, mert közel azonos mindhárom telefonnak a tudása, viszont ez még tetszik is. Nem került volna sokkal többe sem a Samsung sem a HTC, viszont az LG dizájn-ja tetszett leginkább.
Az pedig, hogy kinek mennyit ér meg az szubjektív. Sajnos tudomásul kell vennünk nekünk fogyasztóknak, hogy már nem feltétlenül éri meg szolgáltatóknál készüléket venni
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Nos megérkezett a kicsike, meghozta a futár, némi beállítás után feltettem töltőre és hagytam, hogy feltöltsön, majd egy majd egy órás beszélgetés és újabb állítgatás következett. Hamar le is szaladt 80%-ra az akksi
Na de az első benyomások:
Külső szempontjából megijedtem mikor felnyitottam a dobozt, mert amekkora a doboz akkora a telefon is Aztán ezen hamar túl lettem, mondván ha ilyen tudás kell akkor a méret miatt ne sírjon a szám. Maga az anyagok minősége első ránézésre, hát nem egy Sony, de ahogy kézbe veszi az ember ez az előítélet megszűnik, kellemes a fogása és érződik rajta, hogy egy masszív készülék.
Kijelző maximálisan rendben van, megfelelő a színtelítettség, a részletességben hozza az elvárhatót és nincsen olyan érzésem ha egy képet nézek, hogy meseországban készült a fotó, minden színből annyi van benne amennyi a valósághű ábrázoláshoz szükséges.
A hardver eszement gyors, antutu 11157 pont, de ami a lényeg, hogy képtelenség megakasztani, bárhogy próbálkoztam vele, akár több alkalmazás folyamatos indításával is gördülékeny maradt a készülék.
Zene és hangerő. Számomra kellően hangos mind a fő mind pedig a beszéd hangszórója, beszélgetés közben kristálytisztán hallani a másik felet. Füles, nos én nem használom de próba erejéig bedugtam, ha valaki igényes a hangminőségre vegyen egy komolyabb fülest. Az otthoni nagy fülretapadó fülhallgatóval viszont állat módjára szól.
Kamera... Ezt nem véletlen a végére hagytam. Számomra egy fájó pont de azt a pár fotót amit csináltam vele egyből kukáztam is, mert egy kalap hulladék volt. Ennek még utána akarok olvasni, hogy nincs-e valami beállítási lehetőség, vagy szoftver amivel javítani lehet a képek minőségén, de ez így magyarán sz.r
Persze ezek csak az első lépések a telefonnal, majd ahogy hozzászokok belakom, biztos találok hozzá olyan alkalmazást amivel a kamera is tutin fog működni, lsd GalaxyS gyári kamera szoft kuka, Camera360-al pedig egész szép képeket lehetett csinálni.
Szóval ezek az én első tapasztalataim, ami persze teljesen szubjektív, mindenki maga döntse el tetszik-e neki a készülék vagy sem.
Ami engem illet én azt mondom nem volt hibás döntés megvenni és már most nagyon megkedveltem, főleg a sebessége miatt. Hogy a későbbiekben mi lesz a tapasztalatom vele azt természetesen megosztom veletek ha kiváncsiak vagytok rá.Ha valamire kiváncsiak vagytok nyugodtan kérdezzetek, igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni rá.
Üdv.
-
Jonny99
tag
válasz tzsolesz #894 üzenetére
Kültérben "stabil kézzel" a fotózás szerintem megfelelő, de ezeknél a készülékeknél nem is ott van a probléma, hanem gyér fényviszonyok között, Sorry ez az én hibám azt nem mondtam, hogy akkor van vele a baj.
A szoftver ellenőrzésén már túl vagyok, szinte az volt az első amit megnéztem, V10b és nem hoz frissebbet.
Szóval a kamera minősége abban a formában ahogy eredetileg írtam nem helyes, gyenge fényviszonyok között nem fókuszál rendesen, de majd a következő cigiszünetben csinálok a kertben képeket és feldobom.
Akkuidőről egyenlőre még szerintem ne beszéljünk, majd 2-3 nap után.
Az hogy független-e azt pedig megnézem este, mert a Telenoros kártyám most nincs kéznél. De gyanítom, hogy nem az
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
Na megcsináltam a képeket itt meg lehet tekinteni:
Képek
Jah a képek 6mgp wide-ba készültek, én mindig ezzel a képaránnyal fotózok.Szerintem a probléma az az, hogy pont fókuszt használ, nem pedig végtelent.
No de mindegy. Mint azt az előzőekben is írtam, szoftverfrissítés nincs rá V10b a legfrissebb Trés, mással pedig nem próbálkozom, mert egyenlőre szeretném megismerni a készüléket.
Ami a függőséget illeti, sajnos el kell keserítsek mindenkit, hálózatfüggő a készülék.
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
Kérdés hogy egy profi fényképező gépet akarsz, vagy egy multifunkciós készüléket?
Én maradok ennél inkább ebben benne van minden amire szükségem van, ráadásul ha nézegetni akarom az általam készített képeket akkor nem azt fogom nézni, hogy a 200 méterre lévő falevélen a szúnyog épp tojt egy nagyot vagy sem. Ha bárkinek jobban tetszik az S3 által készített fotó akkor 10-20k ráfizetéssel úgyis azt fogja megvenni.
De ez csak az én véleményem. Szerintem nem olyan vészes szabad térben, én biztos sokat fogok vele fotózni Ha emiatt igénytelen lennék akkor sorry, de nem vagyok profi fotós így megelégszem ezzel a minőséggel.
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Nos néhány nap használat után azt tudom mondani, hogy a telefon tökéletesen működik. Sikerült tegnap lefrissítenem V10d-re, ami a kamerán valóban némi képpen javított, de még nem tökéletes. Az akkuidő, nos az nem világbajnok, de az előző készülékeimhez mérten jól bírja:
Amit viszont furcsállok, hogy a kernel verzió elég réginek tűnik. 2.6.39.4-es verziónál nincs frissebb?
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
válasz jooker82 #1040 üzenetére
Tés vagyok az LG PC Suit-al felejtős, mert kb minden próbálkozásra kilépett mentési hibával.
Kicsit utána olvastam és az LG oldalán van egy [ LG Mobile Support Tool] program amivel gond nélkül frissített a telefon.
Eddig semmi probléma, sem fagyás, sem lassulás minden tökéletes, kivéve a fényképező, amin ugye még egy kicsit dolgoznia kell LG-éknek
-
Jonny99
tag
Beszédminősége jó, hangereje megfelelő...
Böngészőből pedig én spec a gyárit használom, nekem az teljesen elegendő, flash működik, alatta...
-
Jonny99
tag
Hali
Nos nem részletezem, mert én is nehezen találtam meg, és már nem találnék vissza, inkább itt a progi linkje ezt kell installálni és már tudsz is frissíteni:
LG Mobile Support Tool -
Jonny99
tag
válasz jooker82 #1088 üzenetére
Értem már mire gondolsz de az nem letiltja, hanem leállítja az aktuális folyamatot, gondolom arra gondolsz amelyik az eltávolítás mellett van.
Azzal meg az a probléma, hogy általában a rendszer a leállítás után vagy a gyorsítótárazott folyamatok közé rakja, vagy kis idő múltán újraindítja valami oknál fogva.
Sajnos ez nem automata tehát ha használod a készüléket folyamatosan, akkor állandóan egyesével le kell lőnöd a folyamatokat, ami nem túl kényelmes. Én valami olyan task manager programot szeretnék végre, ami tudja pucolni mind a futó mind a gyorsítótárazott folyamatokat, mellette be tudom állítani a fix, működéshez illetve számomra szükséges futó processzeket, a többit meg automatán kilövi ha nem használom, mondjuk 2 perc inaktivitás után.
Ezt az utolsó kritériumot pl Motoroláék nagyon tutin megoldották, mert létre tudtál hozni egy black list-et és be tudtad állítani, hogy az azon szereplő processzeket a képernyő kikapcsolása után 2 perccel állítsa le. Azok pedig inaktívak maradtak amíg újra el nem indítottad őket.Huhhh azt hiszem kicsit túlzásba vittem
-
Jonny99
tag
Nekem is T-s a telefon és ezzel a Mobile Support Tool-al frissítettem V10d-re... mindezt gond nélkül...
Amúgy meg némi kis infó a telefonról, ha az ember "csak" telefonként használja, 1 órás beszélgetés egész nap, 3G és full szinkronizálás (app, email, stb) aktív, ezen kívül nem volt időm nyomkodni:
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
válasz Gabe123 #1133 üzenetére
Én tulajként azt mondom, hogy nem bántam meg, sőt minél többet használom annál inkább megerősödik bennem az az érzés, hogy jól választottam. Ha ez az érzés nem szűnik meg pár hét alatt, akkor az ember nagyon ragaszkodni fog a készülékéhez...
Amúgy szoft frissítés után a kamera szerintem egész jó lett, csak ne remegjen az ember keze
-
Jonny99
tag
De jó hogy végre valakinek van még ilyen gondja... Már ezer bocs, de azt hittem csak én vagyok ilyen balek, hogy megint egy hibás készüléket fogtam ki... De ezek szerint nem csak nálam jelentkezett, hogy a kijelző és az üveg között apró foltok jelentek meg, ami bár nem látszik ha a kijelző be van kapcsolva, de sötét képeknél és kikapcsolt kijelzőnél eléggé feltűnő.
Én jövő héten viszem vissza, mert egy ilyen értékű készüléknél szerintem ez nem megengedhető...
Ezen kívül viszont osztom a véleményed top1-es a készülék...
Gyári szoft frissítéshez használd az LG Mobile Support Tool nevezetű flash-elő programot, én ezzel frissítetem V10d-re.
-
Jonny99
tag
válasz amduser #1936 üzenetére
Hali
A kis kék pixel nekem is megvan, de én hétfőn adtam be szervizbe a telefont a kijelző és az üveg közötti fura koszolódás miatt.
T-mobilba vittem vissza, ott az ügyfeles úriember azt mondtam, hogy írjuk csak rá a pixelhibát is, mert a készülék kategóriáját tekintve az a tapasztalat, hogy az LG az ilyen hibás paneleket cseréli. Nem 100% de azt mondta érdemes ezt is feljegyezni, mert nagy valószínűséggel cserélni fogják... Ha visszajön a telefon majd leírom, hogy mit cseréltek rajta. Amit viszont furának találtam, hogy nem tudtak Androidos cserekészüléket adni így kénytelen voltam előkaparni a jó öreg SE W760i-t Na egy jókora sz..ás volt mire a telefonkönyvet rá tudtam bűvészkedni, a internet használatról meg ne is beszéljünkSzóval már alig várom, hogy visszakapjam, mert eléggé idegesítő, hogy ha meg akarok nézni egy weboldalt akkor kb 5 perc mire begépelem az url-t másik 5 perc mire a nyilacskával pozicionálni tudok
Más: Megjelent a V10f firm magyar verziója is, ha valaki esetleg tudna egy összehasonlítást csinálni az OpenEurope firm-el azt megköszönném, mivel én mielőtt leadtam, előtte frissítettem OpenEurope-ra viszont egy hibát találtam benne, mobil lottót nem tudtam használni.
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
Hali
Leírok egy érdekes történetet, hátha már valaki járt így és tud valami okosat mondani ezügyben, mert kissé elekeserítő a hazai szervízszolgálat munkájának a minősége.
Néhány hete írtam, hogy a telefon kijelzője és az üveg között megjelentek foltok, ami eléggé zavaró volt, így múlt héten elvittem a Pólusba szervízeltetni a telefont. Ők elküldték a "hivatalos szervízbe", (Telemax) és kedden már mehettem is a készülékért. Boldogan rohanok is, mert már nagyon hiányzott, aztán amikor átveszem a készüléket már látom, hogy az örömöm nem lesz felhőtlen. Nem állok le vitatkozni a T-s szervízessel, mert felesleges, mindenre csak az a válasz, hogy ők nem tehetnek róla, ők csak elküldik a szervizbe.
Otthon lehúztam a kijelzőről a vastag védőfóliát amit ráraktak a szervizbe és majdnem hanyatt estem amikor megláttam, hogy mit csináltak a vadi új telefonból. Jelenleg a kijelző üvege alatt több a folt mint amikor beadtam a készüléket szervizelésre, ráadásul a kijelző alján két jópofa ujjlenyomta is van, természetesen belülről (nem sikerült letörölnöm ), ezen kívül bele került egy jó adag por is. A hangszóró védőrácsa hiányzik róla, belátni a tátongó lyukon. A kijelző üvegének jobb alsó részén egy centis csíkban pedig kifolyt a ragasztó amivel az új üveget beragasztották.
Na rögtön felhívtam az LG-t, hogy mégis ez micsoda, egy ilyen kategóriájú készüléknél a szerviz hogy engedheti ezt meg magának. Az úriember nagyon készséges volt, felvette minden problémámat és továbbította az illetékes kollégának, aki azóta sem keresett fel, ugyanis azt ígérték 1-2 napon belül hívnak a megoldás ügyében.
Most ott tartok, hogy lassan 2 hete nincs telefonom, mert ezt így nem használom, mivel sz.rabb állapotban van mint amikor leadtam és kezdek kicsit bepöcceni, hogy ennyire érdekli az LG-t is, hogy ilyen f.s minőségű az általuk megbízott szerviz.
Szomorú vagyok, mert imádom a készüléket, de kiakaszt, hogy ennyire lesz.rják az ügyfeleket, főleg, hogy nem az én hibámból adódik a probléma.
-
Jonny99
tag
Köszönöm a sok választ, minden képpen hajtani fogom a dolgot és nem hagyom annyiban, mert egy prémium kategóriás készüléket szétcseszett a szerviz és mivel én is gyártásban dogozom, tudom, hogy ezt helyre hozni nem lehet, mert soha nem lesz olyan mint eredeti állapotában.
Ez így nem helyes, ennek nem így kellene működnie már minőségbiztosítási okokból sem. Márpedig az LG nagyon nyomatja a minőségi szlogenjét mindenhol, ami igaz is az új készülékeire, bár apróbb hibák előfordulnak, lásd az én készülékem is, de ez nem állhat meg a gyárátási folyamatnál, a szerviznek legalább olyan jól és pontosan kellene végeznie a dolgát.
Ettől függetlenül ígérhetnek nekem bármit én most már a készülék cseréjét fogom kérni, mivel nem bízom abban, hogy a szerviz ezt meg tudja olyan minőségben csinálni, ami elvárás lenne.
Már volt velük bajom akkor egy Samsung készüléknél nem tudták megállapítani a hibát, mire elvittem egy független céghez aki kiadott egy papírt arról, hogy a készülék hibás, akkor volt hajlandó a gyártó cserejegyet felajánlani.
Szóval ezzel a Telemax-al nekem eddig csak negatív tapasztalatom van.
-
Jonny99
tag
Sziasztok Hölgyek/Urak
További fejlemény a reggelt megírt történettel kapcsolatban. Az LG munkatársa ma sem hívott az ígért megbeszélés elmaradt, így kénytelen voltam visszatérni a T-mobile-hoz és ott intézni tovább az ügyet. A ügyfeles úriember nagyon készséges volt, de a készülékcsere iránti kérelmemet elhárította azzal, hogy ők csak viszonteladók, cserét csak a hivatalos szerviz kérhet. Szó szót követett, mondtam neki, hogy akkor vissza a készülék a szervizbe, de nem javítás céljából, a papíron szerepeljen, hogy készülékcserét kérek. Ezt le is írta, úgy ahogyan az általam feltárt szervizelési hibákat is. Mindent leírt a hiba leírása rovat meg is telt, egy külön csatolmányként folytatta a kis mondókámat. Mikor mindennel megvoltunk kértem, hogy a hiba leírása rovat végére tüntessük fel, hogy nem javítást hanem cserét kérek, ellenkező esetben a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Beszéltem ma fogyasztóvédelemmel is teljesen helyén valónak találták az álláspontomat és ők tanácsolták, hogy vigyem vissza a készüléket és ha ennek ellenére sem cserélik, akkor éljek a panaszbejelentéssel feléjük.
Szóval most kérdéses mi lesz a dologból, mert sajnos ebből a szervizből kinézem azt is, hogy visszadobják valami mondvacsinált indokkal és még a garanciát is megvonják. Na az biztos, hogy akkor kiverik a biztosítékot és mindenhová felkerül ez a kis történet.
Már csak azt nem értem, hogy miért kell egy ilyen egyszerű dolgon ennyit púposkodni, mikor más normális országban (Svájc) az egyik barátom pixelhibás LG Optimus 3D-jét 2 pixelhiba miatt szó nélkül kicserélték sűrű elnézések közepette. Pedig ott még csak nem is a szerviz tehetett a problémáról.
Imádom a készüléket és nem is akarok más típust, de ezzel a hozzáállással az LG saját magát szivatja, mert az emberek nem fognak bízni a szolgáltatásaikban az ilyen trehány, szutyok cégek miatt, holott ennek ellenére szerintem az egyik legjobb márka a világon.Na azt hiszem most minden kijött belőlem, sorry ha sok volt de majd fel robbanok, hogy 2 hete nincs telefonom, mert egy idióta kezébe került aki nem tudja megfelelően végezni a munkáját.
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
válasz jooker82 #2314 üzenetére
Hívtam őket de a lényegen nem változtat egyenlőre, illetve a beszélgetést úgy akarom velük megejteni, hogy a készülék lehetőleg már a szervizben legyen, hogy ott egyből el tudják intézni a papírmunkát ne kelljen nekem ide-oda rohangálni. Jövő héten felhívom őket újra, közlöm hogy a készülék a szervizükbe van (egyébként önköltségen ki kellene vinnem Budaörsre, majd ha jóváhagyják a cserét újra ki kellene mennek a csereutalványért), írják meg a csereutalványt és rendben vagyunk. Ha nem hajlandóak akkor pedig megy a levél az NFH-hoz. Engem már nem érdekelnek a kifogások, azt a kiváló minőségű, jól működő készüléket akarom a kezembe látni, amit másfél hónapja megvettem.
Abban is igazad van, hogy az alibiből visszaküldött készülékek miatt lehetnek ilyen kötekedőek, de az én esetemben a szerviz rontott a készüléken. Én lennék a legboldogabb, ha nem kellene most ezt végigjárnom, hanem gondtalanul használhatnám a telefont.
És szerintem ezzel mindenki így van, ha szervizre kerül a sor.[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
válasz toto0569 #2322 üzenetére
Lehet, hogy igazad van, csak én abban az álomvilágban élek még mindig, hogy itt az embert nem akarják átbaszni. Közben tévedek, de sajnos általában az ember a saját kárán tanul. Viszont a fogyasztóvédelemtől azt meg fogom érdeklődni, hogy ilyen esetben kérhetem-e a T-mobile-tól a cserét, mert a szervizes azt mondta, ők nem kérhetik a készülék cseréjét, mivel csak viszonteladók, és a szervizelési problémákat illetve a cserét a szerviz intézi. Ők maguk csak közvetítők.
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Két hete leírtam kis történetemet a belülről foltos és pixelhibás készülékemről, amit beadtam szervizbe és azt nem kicsit roncs állapotban kaptam vissza.
Sikerült végül felvennem a kapcsolatot az LG ügyintézőjével aki először egy levélben értesített, hogy nagyon sajnálják ami történt és utasították a szervizt a hiba mihamarabbi kijavításában. Egy gyors levélváltásban elmondtam, hogy én a készülék cseréjét kérném, mivel azt már nem igazán lehet a jelenlegi állapotában helyre hozni. Ma azt a választ kaptam, hogy jóvá hagyták a készülékem cseréjét, minden papírmunkát elintéznek és T értesít ha mehetek a cserejegyért, illetve az új készülékért.
Én levontam a következtetést és bár eleinte nagyon idegesített a dolog csak pozitívan tudok az LG-ről nyilatkozni a problémát illetően, valamint az ügyfélhez való hozzáállásukat tekintve. Szóval nálam nem csak a készüléknek jár a +, hanem a gyártónak is
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Na úgy látszik abszolút nincs szerencsém ezzel a telefonnal. Ma voltam benn a T-ben, hogy vajon haladt-e valamit előre a készülékcsere. Nos jó hír, hogy igen megkapták a cserejegyet, de nincs telefon, megrendelték, majd jön
Lassan egy hónapja nincs telefonom és érzem kezdek kicsit megőrülni, hogy miért megy minden ilyen nyűgösen. Mikor megtudtam, hogy cserélik aznap fogyott el a webshopból...
Hát nem sz*pás? -
Jonny99
tag
válasz pumukli23 #2672 üzenetére
Nem kérdeztem, mert már úgyis mindegy, mivel holnap már nem tudok érte menni, mert hétvégére el kell utaznom. Épp ezért vagyok ilyen csalódott, mert azt hittem a hétvégén már nálam lesz és tudok vele fotózgatni, mivel nincs digit gépem. No de mindegy az most kimarad akkor
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Megkaptam a héten az új készüléket. Bár a Pólusba nem volt raktáron, a Duna Plázába tudtak adni egyet. Rögtön lecsekkoltam a kijelzőt, hogy van-e pixelhiba, még mielőtt a papírmunkával végeztünk volna. Amitől dobtam egy hátast, hogy a T még mindig V10b-bel árulja. Na de ezt hamar orvosoltam. Egyenlőre minden tökéletes, pedig jó néhányszor megizzasztottam, hogy ha lehet a 3 napban kijöjjön, ha bármi nyűgje van.
Szóval öröm és boldogság, van végre egy tökéletes telefonomRemélhetőleg ennél nem lesz a kijelző alatt semmiféle maszatosodás
-
Jonny99
tag
válasz jooker82 #3070 üzenetére
Igen még aznap este feltoltam rá, bár nem igazán értem azt, hogy mikor kerül bele az LG oldalán is látható Eco mode menü. Sokszor nagyon hasznos lenne egy ilyen előre beállított energiatakarékos mód. Működik egyáltalán ez a menü bármely ROM-nál?
[ Szerkesztve ]
-
-
Jonny99
tag
válasz jooker82 #3077 üzenetére
Igen, köszi a linket megnéztem az Eco-t, amit értettem belőle (nem vagyok pro angolból), hogy ha bekapcsoljuk akkor egy agresszív akkukímélő folyamatba kezd, és max 2 processzort használ. Legalábbis én így értelmezem.
Majd végig nézem a teljes videót... Azért köszi az nfot.
-
Jonny99
tag
Sziasztok
Na eddig tartott a türelmem, XDA-n annyi jót olvastam a Camera Mod Fix-ről, hogy root-oltam a telefont és felraktam ezt a modot.
Sajnos még nem tudtam szabadban tesztelni csak az akváriumot lőttem le, de mivel full sötét van a szobában, csak az akku világít nem látok sok különbséget, talán mintha jobban fókuszálna. No mindegy nézzétek meg Ti is hátha láttok különbséget --> kepek
[ Szerkesztve ]
-
Jonny99
tag
-
Jonny99
tag
válasz firemanus82 #7588 üzenetére
Chao
Rootold a telefont, és kívánt csengőhangokat másold be a /system/media/audio/ringtones mappába és ez meg fogja oldani a problémát. Nekem még a sima csengőhangot is képes volt elfelejteni egy újraindítás után, de ezzel sikerült fixálni.
-
Jonny99
tag
válasz eladogeppc #8441 üzenetére
Sziasztok...
Csatlakoznék hozzátok... Nekem volt egy kisebb harcom az LG-vel mire sikerült kicseréltetnem a telefont, egy apróbb hiba miatt (a kijelző és az üveg között, a kijelző közepén egy csíkban pöttyök jelentek meg) amit aztán a szerviz tetézett, és ráadásul eredetileg nekem is pixeles volt. Egyébként ez a probléma egy hónaposan jött elő a telefonon. Az új készülék nem pixeles, viszont kerek egy hónaposan ezen is előjöttek az apró pöttyök az előzőhöz hasonlóan. Beletörődtem, ez széria probléma, valószínű a melegedés okozza. A játékokat illetően nekem spec a Nován kívül semmi nem akadt, igaz egyik játékból sem a tegra3 optimized verziót szedtem le. Nekem a kedvencem a GalaxyOnFire2, na ebből is a THD szaggat mint az állat, viszont a sima HD tökéletesen fut. A fényképezőn kipróbáltam az LGCamera appot, valóban jobb képeket tud prezentálni mint a gyári app és ha nem nagyítja az ember sz@rrá a képeket, szerintem teljesen jó fotókat készít. A többi funkciót pedig nem emelem ki mert működik ahogyan kell.
Összegezve azoknak akiket kétségek gyötörnek, nem kellene sem áldani sem pedig fikázni a telefont, mint minden készüléknek ennek is vannak hibái, ezt el kell fogadni, vagy nem kell ilyen készüléket venni.
Ha pedig valakit érdekel én őszinte leszek, megérte a 100k-t még így is hogy vannak problémái, mivel 1-2 év múlva úgyis cserés lesz. Ez a fogyasztói társadalom. Hosszú távra nem szabad tervezni, akkor meg minek vegyek meg egy S3-at 140-160k-ért, amiről szintén olvastam hasonló "széria problémákat"? -
Jonny99
tag
válasz Lac-coo #8505 üzenetére
Szerintem már bőven ki lettek vesézve a készülék gyengeségei, aminek egy része vélhetően szoftveres... Tehát fölösleges erről többet beszélni, szerintem inkább a megoldást kell keresni. Nekem is pixeles volt az első ilyen készülékem... és??? kicseréltettem. Ennyivel meg is lett oldva.
Ezen felül olvasok rengeteget más fórumon is, hátha valaki talál megoldást a kamera gondra... Tudom hogy nem tökéletes, de nem fikázom és teszem tele a fórumot videókkal meg képekkel, hogy ezt bizonyítsam...
Nem rajongói topik, csak aki ilyen készüléket vett az ezen "hibák" ellenére is szereti és nem feltétlenül azért jár ide, hogy ezeket a kritikákat napjában öt oldalon keresztül olvassa.
Sorry, de unalmas
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Linux felhasználók OFF topikja
- Drágább lett a Pixel 8a
- Escape from Tarkov
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Eladó iPhone 14 Pro 128 GB Silver szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1527
- Eladó iPhone 14 Pro 128 GB Space Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1528
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest