Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • manoska

    tag

    Ekkóra róhadék céget énmég nem láttam!!!! Bevilágittás eléggé! Tessék : Tisztelt Kiss Zoltán!

    Köszönettel vettük ismételt megkeresését LG mobiltelefon készülékével kapcsolatban.

    Egyeztettem panasza kapcsán a termékcsoportért felelős mérnök kollégámmal, illetve a budaörsi márkaszervizünkkel is. A készüléke január 16-án lett ismételten bevizsgálva a panaszolt jelenség miatt a szervizünk által. A legfrissebb vizsgálat eredménye is megerősíti a korábban kiadott szerviz szakvéleményt, amely szerint a készülékénél panaszolt „hibajelenséget” tapasztalták a technikus kollégák, ám annak megléte nem befolyásolja a készülék valós működését. Emiatt az LG központilag sem támogatja annak javítását vagy cseréjét.

    Természetesen a panaszával kapcsolatban a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat, akik hivatalból el tudnak járni, és egy eljárást tudnak lefolytatni, amelynek végén egy ajánlást fogalmaznak meg. Amennyiben az az ajánlás az LG-re nézve negatív – természetesen annak eredményét hivatalból közlik az LG-vel is – abban az esetben az LG Electronics Magyar Kft. Szerviz Osztályának a vezetője lesz illetékes döntést hozni a vitás kérdés rendezésével kapcsolatban.

Új hozzászólás Aktív témák