Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viewdetails

    addikt

    válasz papp0628 #4763 üzenetére

    Hűűű... ez kicsit fájt. ;)
    Tisztázzuk: a frissítés nem egy hardvereszköz, vagy kézzelfogható dolog, hanem egy folyamat. Teljesen más szoftvert használ a két cég, még ha - kövezzük meg őket - Pc Suite is mindkettő neve. Hiába sikerült más gyártó eszközét (akárhányat, akárhányszor) frissíteni, ez nem mérvadó, ettől még valami el van konfigolva a gépeden, ami az Arenával kapcsolatos.
    Első körben tehát csinálj egy biztonsági mentést az LG Pc Suite-al, just to be sure, hogy meglegyen. Ezután - mivel csak a jóisten tudja mi van még a gépeden - szedj le minden USB drivert, és programot, ahol meglátod az LG, vagy Infenion nevet.
    Ezek után restart, majd telepítsd fel az LG PC Suite-ot amit CD-n kaptál. Hagyd, hadd frissítse be magát a program a mostani verzióra, majd válaszd ki a Telefonfrissítés menüt, és próbáld meg újra.
    Ha valami gixer van, és nem tudod letakarítani a cuccokat, esetleg kérj meg ismerőst, aki segít ebben.

    ja, és ha nem t-mobilos a készüléked vagy használtan vetted: ne erőltesd, mert isten tudja mi lehet még belőle, inkább vidd vissza, hogy flasheljék meg neked.

    [ Szerkesztve ]

    Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

Új hozzászólás Aktív témák