Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz DaveNo1 #3072 üzenetére

    Közel sem ez volt a vita tárgya, kicsit elkanyarodtál. :U
    Ha beadod az LG-hez garanciális javításra, nem kizáró tényező, ha nem T-s szoft van rajta amikor beadod, mert nem érdekli őket, ellenben a T lehet belekötne. Amiről te beszélsz, annak semmi köze semmihez, és a világ bármely pontján se javítanák gariban ha közlöd frissítés közben "szállt el" a teló. Az otthoni szoftverfrissítésnél ha bármit elqúrsz téged terhel a felelőség, az nem a teló hibája, így nem is garanciális a javítása, feltéve ha látják hogy mitől fosta össze magát. Ha azt mondod reggel már nem tudtad bekapcsolni, pedig este még jó volt, és ők nem látják valami oknál fogva mitől foshatta össze magát, simán megoldhatják gariban is.

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák