Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vovi1

    aktív tag

    válasz Mieza #2807 üzenetére

    Igazad van én is így gondolom. A telóm hivatalos forrásból származó, reklám célra átadott készülék. Az IMEI szám alapján is a magyar régióra készült, ezért írta át a t-re.

    Átnéztem a T-mobil honlapon levő üzleti szabályzatát, nyoma sincs készülék garanciának. A garancia a telefonhoz tartozik, az általános szabályok vonatkoznak rá. Tehát vannak fizikai, működési hibák, - csere, javítás, valamint szoftverrel összefüggő hibák. Aki megveszi a telefont, az a tulajdona lesz, mintha tv-t, vagy hűtőszekrényt venne. Vannak részletfizetési bukkanók de ez már közismert.

    Nem vagyok jogász, nem ismerek olyan törvényt, ami ezt az esetet szabályozná. Biztosan van szervíz szabályzat, de, hogy ez kire kötelező, és mire vonatkozik nem tudom. Korábban sokan frissítették a telefonjuk szoftverét a hivatalos boltokban, nyilván fizettek érte, nem is keveset. Ekkor sem veszett a garancia. Szeretném tudni, milyen szabály vonatkozik a régiós kötöttségre, ki találta ki, hol lehet elérni, elolvasni, tájékoztatták-e erről a vevőket. Amennyiben egy hibát nem a szoftver okoz, a garancia szerintem él. Az Arénánál nem tudok ilyen típusú hibáról.

    Szerintem a T a saját programját tekinti úgy mint önálló szellemi termék, melyet megillet az eredetvédelem, ezért ír át mindent. Hogy mennyire eredeti és használható azt hagyjuk.

Új hozzászólás Aktív témák