Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • musicryder

    tag

    válasz slayernick66 #885 üzenetére

    Hali, neten ez szépen össze van szedve : )

    " Bolti garancia:

    Ebben az esetben a boltba kell visszavinni, a meghibásodott terméket, és onnan kerül a bolt saját szervizébe, jobb esetben a hivatalos márkaszervizbe.

    SW (szoftveres) garancia:

    Abban az esetben, ha lefagy a készülék, vagy esetleg ROM-ot kell frissíteni akkor ennek elvégzését vállalják. Nem minden cég készít ilyen esetben adatmentést, vagyis ezt magunknak kell elvégezni.Még boltonként is változhat a garanciális kifejezések jelentése, van olyan hely ahol az SW (szoftveres garancia), csak a szoftveres hibákra vonatkozik, míg másik helyen inkább a korlátozott garancia jellemzőit mutatja.

    Európai garancia:

    Több cég elmondása szerint, náluk az EU garancia egyenértékű a bolti garanciával.

    Gyártói garancia (teljes körű):

    Ezt a gyártó cég vállalja, egy vagy két év időtartamra, általában teljes körű garanciát jelent. Ez a megvásárolt készülékre, és az ahhoz kapott tartozékokra is vonatkozik. "

    Xperia™ X10 mini Pro, Xperia™ M2, LG G Flex 2, Xperia™ Z, Xperia™ Z5, Huawei P9, Xperia™ XZ Premium, Xperia™ 1, Iphone 12 Pro

Új hozzászólás Aktív témák