Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    Egy update a szervizelési problémámmal kapcsolatban(a probléma: több mint 1 hónapja nem vették át a gépem pedig többször bejelentettem, közben pedig a gép várt az átvételre becsomagolva): nemrég felhívtak, hogy elnézést kérjenek, elmondták, hogy eleinte nem küldték a futárt, majd keveredés történt, mert a szomszédból vittek el egy terméket Lengyelországba és aztán az adatbázisukban is rosszul szerepelt, hogy ott a laptopom mikor itt volt végig. Megkérdezték, hogy továbbra is igénybe akarom-e venni a szervizt, mert akkor hétfőn jönnek(hiszem ha látom), illetve felvetettük az új gép biztosítását, ugyanis 30 napon belül nem ment végbe a szervizelési folyamat(és a rendszerükben benne van a folyamat július eleji keltezéssel), de ezzel kapcsolatban írnom kell a supportnak egy emailt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák