Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Ben-

    veterán

    válasz janeszgol #54 üzenetére

    Régen (2014 -ig) nagyon elégedett voltam az Apple-féle szervizeléssel. Viszonylag sok problémás telefon került hozzám, de kivétel nélkül mindegyiket cserélték 2-3 munkanapon belül. Az egyedüli, amit mindig is hiányoltam, hogy sajnos nincs háztól-házig szolgáltatásuk, így aki nem budapesti, az bizony szívni fog az utazgatással. De úgy gondolom, hogy elfogadható volt, mert cserébe szinte 99% volt, hogy kap az illető egy új (refurb) telefont. Mostanában már nem szeretnek cserélgetni és bizony az elvégzett javítás is hagy némi kívánnivalót maga után.
    Pixelhibával vittem Pestre a telefont, 1 hétig vártam rá. Kicserélték a kijelzőt, de az új kijelző még rosszabb volt, mint amit cseréltek. Szép, méretes fekete pont díszelgett a kijelző egy jól látható részén. Nem tudom, hogy a szervizes esetleg nem vette észre vagy szimplán nem érdekelte, de tény, hogy hibásabban érkezett vissza a készülék, mint ahogy elküldték. Ami még ennél is nagyobb probléma volt, hogy a telefon hátlapját gusztustalanul összekarcolták, pedig egyébként egy szinte hibátlan állapotú készülék volt. Sajnos ez nem egyedi eset, tudok olyan i6 -ról, amit levert sarokkal küldtek vissza. Természetesen egy kisebb cirkusz és beszélgetés, illetve további 4 nap várakozás után „valahogy” el lett intézve és kicserélték a telefont. Mindenesetre nem pozitív, hogy elbarmolták a telefont és az se, hogy emiatt még vernem kellett az asztalt...

    Tehát, ami számomra (elsősorban) problémás:

    - Az elvégzett munka nem minőségi
    - Nincs háztól-házig (futár) lehetőség
    - Általában sokat kell várni a készülékre (5-8 nap)

    Ilyen téren a Huawei és a Samsung köröket ver az almára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák