- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint heti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
Befutott az Arcane animációs sorozat új évadának legfrissebb előzetese
gp A második szezon novemberben érkezik, ezzel együtt sajnos elbúcsúzhatunk a szériától.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Ben-
veterán
válasz janeszgol #54 üzenetére
Régen (2014 -ig) nagyon elégedett voltam az Apple-féle szervizeléssel. Viszonylag sok problémás telefon került hozzám, de kivétel nélkül mindegyiket cserélték 2-3 munkanapon belül. Az egyedüli, amit mindig is hiányoltam, hogy sajnos nincs háztól-házig szolgáltatásuk, így aki nem budapesti, az bizony szívni fog az utazgatással. De úgy gondolom, hogy elfogadható volt, mert cserébe szinte 99% volt, hogy kap az illető egy új (refurb) telefont. Mostanában már nem szeretnek cserélgetni és bizony az elvégzett javítás is hagy némi kívánnivalót maga után.
Pixelhibával vittem Pestre a telefont, 1 hétig vártam rá. Kicserélték a kijelzőt, de az új kijelző még rosszabb volt, mint amit cseréltek. Szép, méretes fekete pont díszelgett a kijelző egy jól látható részén. Nem tudom, hogy a szervizes esetleg nem vette észre vagy szimplán nem érdekelte, de tény, hogy hibásabban érkezett vissza a készülék, mint ahogy elküldték. Ami még ennél is nagyobb probléma volt, hogy a telefon hátlapját gusztustalanul összekarcolták, pedig egyébként egy szinte hibátlan állapotú készülék volt. Sajnos ez nem egyedi eset, tudok olyan i6 -ról, amit levert sarokkal küldtek vissza. Természetesen egy kisebb cirkusz és beszélgetés, illetve további 4 nap várakozás után „valahogy” el lett intézve és kicserélték a telefont. Mindenesetre nem pozitív, hogy elbarmolták a telefont és az se, hogy emiatt még vernem kellett az asztalt...Tehát, ami számomra (elsősorban) problémás:
- Az elvégzett munka nem minőségi
- Nincs háztól-házig (futár) lehetőség
- Általában sokat kell várni a készülékre (5-8 nap)Ilyen téren a Huawei és a Samsung köröket ver az almára.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! UTOLSÓ DB! - iPhone 15 Pro 128Gb új , bontatlan, 1 év gari
- iPhone 13, 128GB
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen