Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tjb007

    nagyúr

    válasz attilav2 #5 üzenetére

    Ugyan azért, amiért a Panasonic és a NEC is hasonló sorsra jutott: hosszú éveken, évtizedeken keresztül jól megvoltak a szolgáltatói megrendelésekkel, erre voltak berendezkedve, csakhogy ezek a megrendelések az évek múlásával egyre inkább visszaestek a költségek miatt, a szolgáltatók kerestek más partnereket, ők meg hoppon maradtak, mert 95%-ban a hazai piacra (ez a Pantech esetében meglepő módon az USA volt, nem Dél-Korea) fókuszáltak. Változtak a trendek is, plusz a Samsung és az LG is feltört,mint a talajvíz. Meg lehet nézni a KDDI kínálatát hogyan változott meg pér év alatt: a Panasonic és Sharp telefonok le lettek cserélve Samsungra, LG-re, Apple-re és HTC-re. Egyedül a Sharp és a Kyocera maradt még talpon a japánok közül.
    A Pantech annyiból van rosszabb helyzetben, hogy ők csak mobiltelefongyártással foglalkoznak, szóval ők végleg a süllyesztőbe fognak kerülni.
    A Panasonic helyzete annyiból más, hogy a brand van annyira erős a világpiacon, hogy a névhasználati jogot tovább tudták értékesíteni a távol-keleti és dél-ázsiai partnereknek, szóval van is Panasonic telefon, meg nincs is.

Új hozzászólás Aktív témák