Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz emre33 #14 üzenetére

    I/O virtualizáció. A durva technikai dolgokkal most nem fárasztalak, de lényegében arról van szó, hogy az I/O erőforrásokat a rendszer gyorsabban és biztonságosabban kezeli, és számtalan más erőforrás érhető el a külső koprocesszor számára.

    Az, hogy ebből milyen hátrányod lesz nagyon feladatfüggő. A cikkünk a játékokról szólt, mert az Intel elsődlegesen ide szánja ezt a platformot. Ha veszel egy NVIDIA Kepler GPU-t a VT-d-t nem támogató termék mellé, akkor a GPU nem tudja elérni az x86 virtuális memóriát, ezzel jelentősen lassabban futhatnak majd azok a programok, amelyek ezt kihasználják. Ilyenkor az egyetlen opció a Radeon GCN architektúrája, amihez nem kell VT-d az x86 virtuális memória eléréséhez.

    A másik dolog a virtuális gép létrehozása az OS-en belül. Ilyenkor is nagyon sokat számít a VT-d, mert azon belül a hardver erőforrásai gyorsan elérhetőek. Nélküle csak a szoftveres elérés oldható meg. Ez a virtuális gép teljesítményén sokat ronthat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák